hartovrslagen , hartritmesroornissen......

Je kan je via dit forum aan de anderen voorstellen en discusieren over hart en vaatziekten.
Corrij (therapeut)
Verslaafd aan het forum
Contacteer:

Bericht door Corrij (therapeut) » ma mar 05, 2007 5:07 pm

Hoi Annette,

Het is voor mij handiger als je je berichten op het behandelforum schrijft,want anders gaat het een beetje door elkaar lopen :D

Je bent een complex gevalletje :D

Heb je een goed contact met je huisarts Annette?

Het zou heel goed mogelijk kunnen zijn dat jouw schildklier niet optimaal werkt,en je huisarts zou daar even op kunnen laten prikken,

TSH
T3
T4

Verder kun je de Barnes test doen,zie artikel van Willy,

http://utopia.knoware.nl/~wwitsel/main/ ... .me.1.html

Verder zit Marja al in de startblokken voor je :D

Ben jij vegetarisch Annette?

groetjes,Corrij

ps heb je nog nagedacht over tai chi?
ik weet dat in april een nieuwe cursus start op de dinsdagmorgen.
als het je leuk lijkt om dat samen met mij te gaan doen?
Ik ga me inschrijven :D
Those who do not have enough time for good health,
will not have good health for enough time.

annette RR
Verslaafd aan het forum

Bericht door annette RR » ma mar 05, 2007 5:53 pm

Sorrij Corrij, ik haal alle forums door elkaar........

Aan de schildklier had ik ook al gedacht .
Ik weet niet zeker ....ik heb net met mijn zus gepraat en de overslagen zijn even een STUK minder.

Ik ben inderdaad een complex geval , daarom weet ik het ook niet meer ...Ja ..maak zo maar eens een diagnose.

Maar........ ik ga naar het behandel forum...

corrij ,ik werk s,morgens :(

Annette

Corrij (therapeut)
Verslaafd aan het forum
Contacteer:

Bericht door Corrij (therapeut) » ma mar 05, 2007 5:58 pm

Hoi Annette,

We komen er wel uit hoor,is gewoon een kwestie van de zaken aanpakken,even achter een paar dingen aangaan zodat we het een en ander kunnen uitsluiten en dan blijft vanzelf het "grote probleem"over :D

Niet de moed verliezen he :D

groetjes,Corrij
Those who do not have enough time for good health,
will not have good health for enough time.

spiritman50
Nieuw in dit forum

Bericht door spiritman50 » do aug 30, 2007 7:57 pm

Hoy Allemaal

veel mensen zijn bang voor hartoverslagen, ik had ze ook en flink ook, een keer in de avond begonnen ze na seks, en de gehele nacht door in de morgen nog steeds aan de gang, ik naar de arts toe, heeft geluisterd en zei weet je wat je moet doen fiets pakken en flink gaan trappen is het zo weg, zo gezegt zo gedaan en ben met de mountainbike de bossen ingegaan, en na een half uurtjes rammen op die trappers alles weer oke, en niet meer teruggkomen. ze noemde het zuurstofvergifiting door te goede bloedsomloop van hart zelf, gunstig dus.

3 maanden later een tijd gehad van af en toe overslaan of een soort van fladderen, altijd in rust, is weggegaan na een tijdje en nooit meer teruggekeerd, behalve dan dat het zo af en toe eens gebeurd.

Extra systolen ontstaan doordat het hart teveel zuurstof kijgt aangeboden wat vooral tijdens rust is als je ontspannen bent, dat noemen we zuurstof vergiftiging, maw je hart hyperventileerd,. en dat is een teken van een gezond bloedvatenstelsel. ook histamine kan het uitlokken en stress, alcohol en koffie en vooral die geef je vleugels drankjes die verboden zouden moeten worden, de meeste hebben een gezond en zeer sterk hart, daar bedoel ik mee 99 procent, ik heb geen enkel probleem meer en geen angsten meer, ook dat heeft het voor mij veel minder gemaakt.

momenteel 50 jaar, in de morgen hartslag van 60 of nog iets lager, en bloeddruk van 110 over 84

ondanks veel stress door mijn woonomgeving.

groet kees

Willy
Verslaafd aan het forum
Contacteer:

Bericht door Willy » do aug 30, 2007 11:49 pm

Dat wist ik niet, dank kees voor de info

Zal het eens proberen op te zoeken in pubmed
Met vriendelijke groeten,

Willy Witsel

Ben je blij met ons gratis advies doe dan
een tweet of een like bovenin deze forumpagina

Plaats reactie