even voorstellen
even voorstellen
hallo mijn naam is miquel
ik ben 36 jaar oud samenwonend en werkend als brandweerman in breda
afgelopen maart vermoeiheidsklachten gekregen en via de huisarts naar de cardioloog gestuurd
een hartritmestoornis ontdekt en vanaf dat moment op non actief gesteld voor de brandweer en brandweerduiker
gecateteriseerd en ontdekt dat de pompfunctie slecht was en mijn hartkleppen lekte
na een ziekenhuisopname van 2,5 week veroorzaakt door te veel vocht [zeer benauwd en een bolle buik enz bijna 5 kilo lichter na plaspillen]
na een cardioversie in november en cordarone ben ik nu al veel beter
ben ik gaan sporten 45 minuten was heel goed te doen daarbij dankbaar dat ik heel mijn leven al gesport heb [sporthart]
afgelopen januari echo gehad en daar bleek dat mijn hartkleppen bijna niet meer lekken[ te verwaarlozen uitspraak cardioloog]
de preciese ejectiefractie weet ik niet maar was in augustus nog ruim onder de 30%
nu de uislag gezien in de vorm van de gekleurde vakjes
had eerst alleen rode en gele vlakjes nu ook een paar groene vlakjes
in mei weer terug voor een echo en hoop dat er weer een verbetering is anders wordt er een icd geplaatst dit betekent einde voor mijn brandweer loopbaan en dat is iets wat ik graag doe
mijn hartritmestoornis is nog steeds niet teruggekeerd dus dat is ook positief
toch zou ik willen proberen met de suplementen een vooruitgang te boeken
mijn medicijnen zijn acenocoumarol selokeen 100mg renitec 2x 10mg burinex maar ben deze aan het afbouwen en slik alleen nog een halve smorgens
ben altijd gezond geweest maar mijn ouders zijn ook hartpatienten dus mischien is het wel erfelijk maar deze hebben een heel ander soort afwijking
mijn bloeddruk was voorheen 120/80 en nu door medicatie 100/70
hartslag in rust vroeger was rond de 60 nu 50
wat ik nu precies voor soort aandoening heb is me tot nu toe niet bekend
ook loop ik continu tegen een muur bij de cardioloog omdat ik er gezond uitzie en me heel goed voel maar geloofde toch niet dat iemand in mijn staat 45 minuten goed kan sporten bij hartrevalidatie heb de eerste dag gelijk de shutle run uitgelopen terwijl de meeste dat na 10 weken helaas nog niet halen maar ook dit werd niet echt geloofd
dit is mijn verhaal ben vast en zeker nog wat vergeten
maar gezien de successen die er behaald zijn is dit de reden dat ik wel geintresserd ben
miquel
ik ben 36 jaar oud samenwonend en werkend als brandweerman in breda
afgelopen maart vermoeiheidsklachten gekregen en via de huisarts naar de cardioloog gestuurd
een hartritmestoornis ontdekt en vanaf dat moment op non actief gesteld voor de brandweer en brandweerduiker
gecateteriseerd en ontdekt dat de pompfunctie slecht was en mijn hartkleppen lekte
na een ziekenhuisopname van 2,5 week veroorzaakt door te veel vocht [zeer benauwd en een bolle buik enz bijna 5 kilo lichter na plaspillen]
na een cardioversie in november en cordarone ben ik nu al veel beter
ben ik gaan sporten 45 minuten was heel goed te doen daarbij dankbaar dat ik heel mijn leven al gesport heb [sporthart]
afgelopen januari echo gehad en daar bleek dat mijn hartkleppen bijna niet meer lekken[ te verwaarlozen uitspraak cardioloog]
de preciese ejectiefractie weet ik niet maar was in augustus nog ruim onder de 30%
nu de uislag gezien in de vorm van de gekleurde vakjes
had eerst alleen rode en gele vlakjes nu ook een paar groene vlakjes
in mei weer terug voor een echo en hoop dat er weer een verbetering is anders wordt er een icd geplaatst dit betekent einde voor mijn brandweer loopbaan en dat is iets wat ik graag doe
mijn hartritmestoornis is nog steeds niet teruggekeerd dus dat is ook positief
toch zou ik willen proberen met de suplementen een vooruitgang te boeken
mijn medicijnen zijn acenocoumarol selokeen 100mg renitec 2x 10mg burinex maar ben deze aan het afbouwen en slik alleen nog een halve smorgens
ben altijd gezond geweest maar mijn ouders zijn ook hartpatienten dus mischien is het wel erfelijk maar deze hebben een heel ander soort afwijking
mijn bloeddruk was voorheen 120/80 en nu door medicatie 100/70
hartslag in rust vroeger was rond de 60 nu 50
wat ik nu precies voor soort aandoening heb is me tot nu toe niet bekend
ook loop ik continu tegen een muur bij de cardioloog omdat ik er gezond uitzie en me heel goed voel maar geloofde toch niet dat iemand in mijn staat 45 minuten goed kan sporten bij hartrevalidatie heb de eerste dag gelijk de shutle run uitgelopen terwijl de meeste dat na 10 weken helaas nog niet halen maar ook dit werd niet echt geloofd
dit is mijn verhaal ben vast en zeker nog wat vergeten
maar gezien de successen die er behaald zijn is dit de reden dat ik wel geintresserd ben
miquel
-
- Verslaafd aan het forum
- Contacteer:
Corrij reageert binnenkort
Kijk al vast naar de richtlijnen
http://www.candida-fibromyalgie-hypogly ... php?t=9307
of misschien had je dat al gedaan.
Kijk al vast naar de richtlijnen
of misschien had je dat al gedaan.
Met vriendelijke groeten,
Willy Witsel
Ben je blij met ons gratis advies doe dan
een tweet of een like bovenin deze forumpagina
Willy Witsel
Ben je blij met ons gratis advies doe dan
een tweet of een like bovenin deze forumpagina
-
- Contacteer:
Hallo Miguel,
Op de eerste plaats hartelijk welkom op dit forum.
Jouw verhaal klonk heel erg bekend,we hebben op het forum nog zo`n jonge brandweerman die zijn baan dreigde te verliezen.
Hij heet Rein en ik zal hem vragen hier zijn ervaringen te vertellen.
Je wilt graag mee doen met het hartfalenprotocol?
Als je instemt met de voorwaarden,
kan ik je toelaten op het behandelforum.
Mocht je vragen hebben aarzel niet,daar zijn we voor,
hartelijke groet,
Corrij
Op de eerste plaats hartelijk welkom op dit forum.
Jouw verhaal klonk heel erg bekend,we hebben op het forum nog zo`n jonge brandweerman die zijn baan dreigde te verliezen.
Hij heet Rein en ik zal hem vragen hier zijn ervaringen te vertellen.
Je wilt graag mee doen met het hartfalenprotocol?
Als je instemt met de voorwaarden,
kan ik je toelaten op het behandelforum.
Mocht je vragen hebben aarzel niet,daar zijn we voor,
hartelijke groet,
Corrij
Those who do not have enough time for good health,
will not have good health for enough time.
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Hallo Miquel,
Dat heb ik ook nog niet eerder gehoord.
Misschien dat ze bedoeld dat je het op papier zet.Wat je kunt doen is het artikel van Willy uitprinten en dat opsturen.
http://utopia.knoware.nl/~wwitsel/main/ ... len.1.html
Misschien ook wel handig erbij te vermelden dat je de supplementen naast je reguliere medicijnen wilt gaan gebruiken en niet in plaats van.
Hou er rekening mee dat je cardioloog er niks over wilt weten,
Groetjes,Corrij
Dat heb ik ook nog niet eerder gehoord.
Misschien dat ze bedoeld dat je het op papier zet.Wat je kunt doen is het artikel van Willy uitprinten en dat opsturen.
http://utopia.knoware.nl/~wwitsel/main/ ... len.1.html
Misschien ook wel handig erbij te vermelden dat je de supplementen naast je reguliere medicijnen wilt gaan gebruiken en niet in plaats van.
Hou er rekening mee dat je cardioloog er niks over wilt weten,
Groetjes,Corrij
Those who do not have enough time for good health,
-
- Contacteer:
-
- Contacteer: