Wie ben ik ?
-
BAREFOOT_JANTJE
- Nieuw in dit forum
Wie ben ik ?
Ik ben Jan. 54 jaar en werk in de GGZ. Ik ben / was heel erg sportief . Trainde 10x per week. 6 oktober jongstleden ben ik met hartritme stoornissen opgenomen. Ik had een hartslag van 160 ( die ze pas na 6 dagen onder controle kregen en een bloeddruk van 220/180. Overigens ervaarde ik geen klachten. Maar heb 8 dagen in het ziekenhuis gelegen. Mijn bloeddruk is inmiddels 135/80 gemiddeld. Mijn hartslag rond de 55. Ik ervaar geen klachten meer van de medicatie. Heb een pompfunctie van 15 procent in mijn linker hartkamer. Ondanks dat boks ik 2x een uur in de week op 80 procent van mijn oude intensiteit en doe 2x in de week mijn krachttraining. Ik heb een cardioversie op de planning staan en een vo2 max test binnenkort. Ik heb veel last vd kou maar verder voel ik sinds de start met q10 en carnitine me energiek en krachtig. Vriendelijke groet Jan.
-
Willy
- Verslaafd aan het forum
- Contacteer:
Re: Wie ben ik ?
Jantje ik heb eigenlijk geen patienten gehad die met 15% en een ritmestoornis waarvoor cardioversie nodig is nog zoveel doen
Laten we zeggen het is een wonder
Toch raad ik je aan om zo spoedig mogelijk met de cardio te overleggen of hij een ICD wil plaatsen
Jr hebt nu toegang tot het behandelingsforum
viewforum.php?f=30&sid=604d43e05944ee18be0542e822403ee1
Plaats daar een bericht met de tekst sie je me een paar weken geleden stuurde waarin je schreef dat het goed ging met de SUPS
Ik heb van je vbegrepen dat jouw cardio geen bezwaar heeft tegen SUPS
Laten we zeggen het is een wonder
Toch raad ik je aan om zo spoedig mogelijk met de cardio te overleggen of hij een ICD wil plaatsen
Jr hebt nu toegang tot het behandelingsforum
viewforum.php?f=30&sid=604d43e05944ee18be0542e822403ee1
Plaats daar een bericht met de tekst sie je me een paar weken geleden stuurde waarin je schreef dat het goed ging met de SUPS
Ik heb van je vbegrepen dat jouw cardio geen bezwaar heeft tegen SUPS
Met vriendelijke groeten,
Willy Witsel
Ben je blij met ons gratis advies doe dan
een tweet of een like bovenin deze forumpagina
Willy Witsel
Ben je blij met ons gratis advies doe dan
een tweet of een like bovenin deze forumpagina