wie weet raad?

Je kan je via dit forum aan de anderen voorstellen en discusieren over hart en vaatziekten.
Plaats reactie
claire19

wie weet raad?

Bericht door claire19 » ma mei 07, 2007 11:59 am

beste forumgebruikers,
ik zal me even voortellen, want ben al een tijd niet meer op het forum geweest. ik ben 19 en heb al een half jaar klachten die steeds erger werden en veranderden. er is al vanalles vastgesteld door verschillende artsen: candida, hypoglykemie, parasieten, een virus dat lijkt op hepatitis, leveruitputting, bijnieruitputting, alvleesklieruitputting. elke therapeut en dietist zei weer iets anders wat betreft hoe dit te behandelen. ik heb erg ondergewicht 45 kg bij 1.75 m. ik heb vreselijke pijn linksboven in mijn borst, doorlopend tot in mijn oksel en rug. mijn nek wordt voorover getrokken, heel naar, een plekje (alvleesklier zei de acupuncturiste) bij mijn ribben doet heel pijn, mijn hart doet pijn, rillingen, steken in mijn linkerborst, opvliegers, benauwdheid, ik staar veel en zie wazig. ik heb nauwelijks ontlasting, ongeveer 1x in de week en dat is dan meestal diarree, spastische pompende rollende darmen, hele droge huid, geel gezicht, vaak gesprongen bloedvaatjes in mijn ogen, grote druk op en in mijn hoofd, doorlopend tot in mijn neus en kaken, slijm in mijn keel, bonkend hart, soms darmkrampen en steken in schaamlippen en onderbuik, ik zie zwarte puntjes voor mijn ogen, rugpijn, stemmingswisselingen. fruit en koolhydraten verdraag ik niet. maar boekweit wel enigszins, maar dan ga ik na 2uur ook trillen. zo min mogelijk koolhydraten is denk ik het best om alvleesklier te ontzien, dat las ik op internet, maar diëtiste en mesologe zeiden juist dat ik wel koolhydraten moet eten. internist vond enkel wat vocht achter mijn hart, verder geen afwijkingen. ik slik multivitamine, vitamine c, chlorella en iberogast, probiotica. wie kan mij alsjeblieft helpen, ik weet het niet meer? ik krijg elektromagnetische resonantietherapie. heeft iemand ervaring met de haar en biotest in Almere bij dhr.Verweij? ik ben ook bij bioresonantie geweest bij een homeopate, maar zij wist ook slechts vage adviezen te geven..

Corrij (therapeut)
Verslaafd aan het forum
Contacteer:

Bericht door Corrij (therapeut) » ma mei 07, 2007 5:20 pm

Hallo Claire,

Meisje meisje,daar noem je me nogal wat op.

Veel te veel om ineens te doen,het lijkt mij het beste dat je je grootste probleem eruit pikt en dan daarmee aan de slag gaat.

Er zit vocht achter je hart en de internist doet daar verder niks mee??
Een ding is zeker,het hoort er niet te zitten,de pijn op je borst,het bonkend hart kan daar mee te maken hebben,maar gezien jouw lijst van klachten hoeft dat niet.

Willy zou je even mee willen kijken?

groetjes,
Corrij
Those who do not have enough time for good health,
will not have good health for enough time.

Marion
Verslaafd aan het forum
Contacteer:

Bericht door Marion » ma mei 07, 2007 10:40 pm

Hallo Claire,

Ik heb ook met verbazing naar jouw lijst van klachten gekeken, dat is nogal wat :cry:

Een vraagje, heb je wel eens een tekenbeet gehad?
Groetjes Marion :P

Willy
Verslaafd aan het forum
Contacteer:

Bericht door Willy » di mei 08, 2007 3:04 pm

Hallo claire19

1,75m en 49kg dat is een BMI van 16, dat is te laag

Heb even naar je berichten gekeken op het candida forum en zag dat je worstelt met voeding, heel veel niet kunt verdragen.

Ik zou graag willen dat je me belt, ik wil met je overleggen, daar zijn geen kosten aan verbonden, dat wordt betaald de Rooy, mijn sponsor.

0591 - 853377

durf je dat? :lol:
Met vriendelijke groeten,

Willy Witsel

Ben je blij met ons gratis advies doe dan
een tweet of een like bovenin deze forumpagina

Willy
Verslaafd aan het forum
Contacteer:

Bericht door Willy » wo mei 09, 2007 6:58 pm

Doet claire19 niet meer mee????
Met vriendelijke groeten,