Omdat ik nieuw ben in dit forum zelf ik mezelf eerst even voorstellen.
Ik ben een 46 jarige man, getrouwd en vader van 2 dochters van respectievelijk 16 en 12 jaar oud. Ben woonachtig in een mooi dorp in Brabant gelegen aan de Maas. Ongeveer 25 jaar geleden is bij mij de diagnose: Ziekte van Becker gesteld. Een progressieve spierziekte met een vrij mild verloop waarmee ook 2 broers van mij zijn aangedaan. 1 oudere broer is de dans gelukkig ontsprongen. Hoewel het natuurlijk niet leuk is iets te mankeren is het leven met deze spieraandoeningen met de nodige aanpassingen en belemmeringen zeer de moeite waard, de ziekte is ook niet levenbedreigend. Echter sinds maart van dit jaar is hier varandering in in gkomen toen ik te horen kreeg dat de spierziekte op het hart is geslagen en ik lijd aan restictieve cariomyopathie, een hartziekte waar ik tot op dat moment nooit van had gehoord. Na een moeilijke periode waarin in terecht ben gekomen toen ik met de medicijnen begon probeer ik de draad weer op te pakken. Ben weer begonnen met halve dagen werken en probeer op diverse manieren meer over mijn ziekte te weten te komen. Zodoende ben ik op deze site terug gekomen en heb inmiddels al prettige contacten via mail gehad met Corrij, die mijn interesse in de orthomoleculaire geneeswijze heeft gewekt. Via dit forum wil ik mijn kennis uitbreiden en mijn ervaringen en ongemakken delen.
groeten, Bokkie