Goed ik loop al geruime tijd met klachten en kwam via google hier terecht hopelijk kan iemand me wat info verschaffen.
Het is eind December begonnen toen het erg druk was met werk 14 dagen aan een stuk doorgewerkt tot ik sochtends niet goed werdt kreeg een soort van opvlieger of benauwdheid iets en dacht dat ik van me stokje ging ging even buiten zitten maar ook dat hielp niet en had tevens ook flinke steken in de borststreek waar ik van schrok.
Goed nu dikke maand verder heb ik af en toe nog van die opvliegers noem ik ze alsof ik dus van me stokje ga krijg het erg benauwd en hart gaat ook sneller kloppen maar soms ook heel langzaam.
Heb nu ook sinds een lange week erg last van mijn boven benen gekregen die in rust pijn doen soort van spierpijn maar toch ook weer niet.
heb dat ook gehad terwijl ik me bed lag en na 3 uur gedraait en gekwelt te zijn ben ik eruit gegaan en heb ze gerekt en ben toen me bed in gedoken en opeens was alles weer normaal en ben ik ook in slaap gevallen. dat rekken helpt niet altijd soms verschuift de pijn naar achter bij me hamstring en soms verdwijnt het dus helemaal.
het gaat ook vaak gepaard met vaak na korte periode plassen doorzichtige plas noem ik het niet geel zoals normaal en ook koude voeten maar ook die klachten verdwijnen soms als sneeuw voor de zon.
Ik heb in het verleden migraine gehad aanvallen met aura's die heb ik om één of andere reden al een groot jaar niet meer gehad,heb weleens in de nacht gehad dat ik wakker werd en me niet kon bewegen maar me hart ook amper klopte leek het heel eng en bizar. (theoretisch is dat niet ééns mogelijk)

Heb ook weleens dat me hart overslaat pak redelijk snel een virus en dat slaat op me darmen. goed een hele waslijst dus ben naar mijn gevoel de laatste maanden zeker 3 kilo aangekomen.
Goed dat was het zo een beetje wat ik ervaar heb ook gedacht aan hyperventilatie en sluit dat niet uit ben wel een stress persoon zoals iedereen anno 2010

Hopelijk kan iemand me tips geven zowiezo ga ik naar de dokter en ben benieuwd wat hij zegt en denkt.
Groetjes Pascal
(sorry voor het ontbreken van wat leestekens)