Ik ben Lisa (uit 1952) en ik heb in Februari 1996 een groot voorwandinfarct gehad, iets wat pas in Mei 1996 werd bevestigd als diagnose. Voor die tijd tijd kreeg ik eerst 4 andere diagnoses: hyperventilatie, maagvirus, longontsteking en pericarditis.... maar het was dus een hartinfarct waardoor ik zo ziek was, die dag in Februari.
Waarschijnlijk kwam het infarct door een infectie (ontsteking), maar dat is toen niet nader onderzocht... pas veel later werd ontdekt dat ik al lange tijd *chronische) Lyme heb, wat dus mogelijk ook de oorzaak geweest kan zijn van mijn hartinfarct.
Ik kon de standaard hartmedicijnen die men krijgt na een infarct niet goed verdragen (ik heb veel soorten intoleranties en kan slecht ontgiften) en ben dus vooral aangewezen op natuurlijke middelen om mijn hart en vaten te helpen.
Ik hou het verder hier maar kort, maar wil nog zeggen dat ik sites als Pilliewillie waardeer, en ik lees er soms ook artikelen, maar het leek me ook ivm wat meer lotgenotencontact en uitwisselen van kennis en ervaringen wel fijn om lid te worden van het forum.
Groetjes,
Lisa