Bedankt! Genoeg deelnemers gevonden.

Je kan je via dit forum aan de anderen voorstellen en discusieren over hart en vaatziekten.
patricia.r
Nieuw in dit forum
Berichten: 1
Lid geworden op: do feb 10, 2011 2:30 pm

Bedankt! Genoeg deelnemers gevonden.

Bericht door patricia.r » do feb 10, 2011 2:32 pm

Beste dames en heren,

Op dit moment ben ik bezig met mijn afstudeerscriptie voor de Master Medische Sociologie en Antropologie aan de Universiteit van Amsterdam. Mijn onderzoek gaat over de sociale constructie van hart- en vaatziekten (dat wil zeggen, niet zoals de ziekte van nature is, maar hoe deze gevormd wordt door mensen zelf), en hoe de ervaringen van mannen en vrouwen met deze ziekte hieraan bijdragen.

Er is maar beperkt onderzoek gedaan naar de persoonlijke ervaringen van mannen en vrouwen met een hart- en vaatziekte die deze ervaringen met elkaar vergelijkt. Ook is er beperkt onderzoek gedaan naar hoe deze ervaringen bijdragen aan de sociale constructie van hart- en vaatziekten. De persoonlijke ervaringen van mensen staan centraal in mijn onderzoek.

Ik ben op zoek naar mannen en vrouwen met een hart- en vaatziekte die bereid zijn hun verhaal aan mij te vertellen. De anonimiteit van mensen die meewerken zal te allen tijde bewaard worden.

Als u wilt meewerken of vragen hebt kunt u contact met mij opnemen door te mailen naar patricia.runhert@gmail.com.

Bij voorbaart dank,
Patricia Runhert

Plaats reactie