We gaan de goede richting uit.

Plaats hier de resultaten die je met de hart en vaatziekten behandeling boekt. Uw resultaten zijn belangrijker dan mijn artikelen.
Plaats reactie
SVP
Bekende op het forum
Berichten: 18
Lid geworden op: wo feb 27, 2019 7:51 pm

We gaan de goede richting uit.

Bericht door SVP » wo mei 01, 2019 7:48 am

Beste Lotgenoten,
Begin 2019 kreeg ik een hartstilstand uit het niets, om correct te zijn 16/1/2019.Gelukkig was mijn vrouw en waren er vrienden rond me die konden reanimeren. Samen met de hulpdiensten haalden ze me na 6 shocken terug. Toen ik in het ziekenhuis aan kwam had ik een pompfunctie van 16%. Ik was al van 2007 in behandeling voor gedilateerde cardiomyopathie en had toen een pompfunctie van 23%. Dus het was een stuk achteruit gegaan. De cardioloog besliste direct om een CRT-D te plaatsen, alles verliep goed en na 3 weken kon ik het ziekenhuis verlaten en aan de revalidatie beginnen (3 x week naar de cardiotraining en voldoende rusten).
Toen ik thuis was ging ik op Mister google zoeken achter mogelijk oplossingen en zo kwam ik bij Willy terecht.
Samen met hem startte ik het protocol. Vorige week moest ik na 3 maand op controle en de cardioloog wist me te zeggen dat mijn pompfunctie spectaculair was toegenomen. Mijn resultaat was dat ik van 16% naar 45% was gegaan. En dit doordat het hart positief reageerde op de CRT-D en het protocol dat ik volg bij Willy. Ik blijf verder het protocol volgen en ik kijk uit naar de volgende metingen die over een maand zijn. Momenteel voel ik me een heel stuk beter.

MVG,

Willy
Verslaafd aan het forum
Berichten: 14721
Lid geworden op: di okt 09, 2001 3:00 am
Locatie: Exloo
Contacteer:

Re: We gaan de goede richting uit.

Bericht door Willy » do mei 02, 2019 3:44 pm

Dank voor je melding SVP

Ik ben heel blij dat het goed gaat

En je zit nog maar op de helft van het protocol er moeten nog een paar supplementen worden geïntroduceerd :D
Met vriendelijke groeten,

Willy Witsel

Ben je blij met ons gratis advies doe dan
een tweet of een like bovenin deze forumpagina

Plaats reactie