37 en dan Cardiomyopatie.

Plaats hier de resultaten die je met de hart en vaatziekten behandeling boekt. Uw resultaten zijn belangrijker dan mijn artikelen.
Plaats reactie
28martine
Bekende op het forum
Berichten: 18
Lid geworden op: do jan 27, 2011 1:04 pm

37 en dan Cardiomyopatie.

Bericht door 28martine » vr jun 17, 2011 12:24 pm

De uitvaart was al geregeld. Ik was al bij de transplantatie arts geweest. Maar ik was niet van plan op te geven. 23 september 2010 kreeg ik mijn crtd. Ik knapte er wel wat van op maar meedoen met de revalidatie voor hartpatienten was veel te zwaar. Eigenwijs als ik was ben ik verder gaan zoeken en in september kwam ik bij Willie terecht. Begonnen met q10, taurine en carnitene. Binnen twee weken was er al verschil merkbaar. Ik herstelde veel sneller na inspanning. In april werd ik opnieuw getest. Nog een paar weken later had ik de uitslag. Pompkracht van 24%naar 48%, mijn hart de helft kleinder en mijn klep lekt niet meer. Volgens de cardioloog is het alleen de crtd maar zo veel resultaat hadden ze maar zelden. Hij heeft toch maar opgeschreven wat ik gebruikte. Nadat ik twee maanden gestopt was met de suplementen was het duidelijk merkbaar. Ik stop niet meer volle kracht vooruit.

Willy
Verslaafd aan het forum
Berichten: 14720
Lid geworden op: di okt 09, 2001 3:00 am
Locatie: Exloo
Contacteer:

Re: 37 en dan Cardiomyopatie.

Bericht door Willy » za jun 25, 2011 9:42 pm

28martine schreef:Nadat ik twee maanden gestopt was met de suplementen was het duidelijk merkbaar. Ik stop niet meer volle kracht vooruit.
Ik denk dat ik wel begrijp wat je bedoelt maar anderen misschien niet. Zou je dit even wat meer kunnen uitleggen?
Met vriendelijke groeten,

Willy Witsel

Ben je blij met ons gratis advies doe dan
een tweet of een like bovenin deze forumpagina

28martine
Bekende op het forum
Berichten: 18
Lid geworden op: do jan 27, 2011 1:04 pm

weer aan de suplementen

Bericht door 28martine » zo jun 26, 2011 7:30 am

Willie vroeg me of ik het anders wilde formuleren wat er gebeurde nadat ik was gestopt met alle suplementen. Ik werd vatbaarder, herstelde lastig na activiteiten en ging achteruit qua conditie. Ook had ik meer last van steken op de borst. Deze klachten had ik niet als ik de suplementen nam. Dus ik ben weer begonnen en na zo'n twee weken later begin ik het verschil al te merken.

Willy
Verslaafd aan het forum
Berichten: 14720
Lid geworden op: di okt 09, 2001 3:00 am
Locatie: Exloo
Contacteer:

Bericht door Willy » zo jun 26, 2011 9:55 am

Dat is geweldig om te horen!!

Van een CRT-D is bekend dat hij harfalen kan verminderen. Het werkt wel alleen voor bepaalde situaties. Dus niet iedereen krijgt een CRT-D omdat een cardioloog weet dat het niet altijd werkt.

Jij had wel precies de condities die nodig zijn om een CRT-D genezend te laten werken. Dus ik denk dat het hier een samenspel is geweest

1. de CRT-D

2. de geneesmiddelen die werden toegepast

3. en de supplementen om meer bio energie te maken

Punt (3) heb je net als Rob getoetst door met supplementen te stoppen en te ervaren dat het dan slechter gaat. Je bent een heldin dat je het stoppen aangedurfd hebt

Rob heeft 7 maanden gestopt en ging snel achteruit, zie zijn verhaal hier

viewtopic.php?t=11363

(niet voor iedereen toegankelijk)
Met vriendelijke groeten,

Willy Witsel

Ben je blij met ons gratis advies doe dan
een tweet of een like bovenin deze forumpagina

Plaats reactie