resultaten na 1 jaar, carolien 16 jaar.

Plaats hier de resultaten die je met de hart en vaatziekten behandeling boekt. Uw resultaten zijn belangrijker dan mijn artikelen.
Plaats reactie
caroooo94
Zeer ervaren met het forum
Berichten: 99
Lid geworden op: ma mar 01, 2010 11:18 pm
Locatie: Berkel en Rodenrijs

resultaten na 1 jaar, carolien 16 jaar.

Bericht door caroooo94 » zo dec 26, 2010 11:36 pm

In juni 2009 kwam er naar voren dat ik gedillateerde cardiomyopathie heb en daarbij ook nog hartritmestoornissen. Nu slik ik al bijna een jaar supplementen en het gaat erg goed met me. Anderhalf jaar geleden had ik niet genoeg energie om buiten schooltijd nog andere activiteiten uit te voeren, maar na een paar maanden begon ik al met 1 keer per week fitness. Nu doe ik al een tijdje 1 keer per week zumba :) en dat gaat goed. Daarnaast fiets ik ook gewoon overal heen. Ik ben blij met deze resultaten. Mijn EJF is 30% gebleven.
Om de drie maanden ga ik naar de cardioloog en tegenwoordig doe ik ook mee aan een extra onderzoek voor cardiomyopathie bij kinderen.

groetjes,
carolien

Willy
Verslaafd aan het forum
Berichten: 14721
Lid geworden op: di okt 09, 2001 3:00 am
Locatie: Exloo
Contacteer:

Bericht door Willy » vr mei 13, 2011 6:22 pm

Goed nieuws Carolien

Als je nog wilt proberen je conditie te verbeteren overleg dan met Corrij of ze meidoornextract wil inzetten

Dat is een nieuwe truuk van mij zie

http://cardiomyopathie-hartfalen.pillie ... len.2o.php

Het was leuk je te zien op 2e kerstdag!!
Met vriendelijke groeten,

Willy Witsel

Ben je blij met ons gratis advies doe dan
een tweet of een like bovenin deze forumpagina

caroooo94
Zeer ervaren met het forum
Berichten: 99
Lid geworden op: ma mar 01, 2010 11:18 pm
Locatie: Berkel en Rodenrijs

update

Bericht door caroooo94 » zo sep 11, 2011 3:49 pm

Het is al weer een tijdje geleden dat ik een bericht heb geplaatst op het forum. Dit komt doordat het gelukkig best goed met me gaat. Ik heb een tijdje aan fitness en zumba gedaan. Ik kon het toen 20 minuten op een cardio-apparaat volhouden en het verbaasde me dat ik bij de zumba ook gewoon mee kon doen met alles. Vorige week ben ik weer met fitness begonnen. Ik merkte toen dan mijn conditie heel erg achteruit was gegaan, want ik hield het dit keer maar 10 minuten vol op een cardio-apparaat. De dag daarna merkte ik ook dat het te vermoeiend was geweest. Daarom ga ik proberen om mijn conditie weer een beetje op te bouwen. Daarnaast ga ik gewoon elke dag naar school toe en merk ik niet dat ik door mijn ziekte minder dingen dan mijn vriendinnen kan doen.

De medicijnen die ik nu elke dag slik zijn:
- Bisoprolol, 4 x 2,5 mg
- enalapril, 3 x 5 mg
- acenocoumarol, 2 à 3 mg
- amiodaron. 1 x 200 mg

- vitamine C, 3 x 1000 mg
- vitamine D3, 1 x 1,000 IU
- Magnesium AC, 1 x 200 mg
- Selenium plus, 1 x 200 mcg
- Taurine 3 x 500 mg
- Carnitene, 3 x 500 mg
- co-enzym Q10, 2 x 100 mg

Mijn pompfunctie is helaas nog niet beter geworden, maar ik voel me op dit moment goed, dus ik hoop dat dat zo blijft.

groeten, Carolien

Willy
Verslaafd aan het forum
Berichten: 14721
Lid geworden op: di okt 09, 2001 3:00 am
Locatie: Exloo
Contacteer:

Bericht door Willy » zo sep 11, 2011 5:49 pm

Meld je even in het behandelings forum gaan we weer wat sleutelen

:lol:
Met vriendelijke groeten,

Willy Witsel

Ben je blij met ons gratis advies doe dan
een tweet of een like bovenin deze forumpagina

Plaats reactie