Aanmelden bij forum dat niet voor iedereen toegankelijk is

Korte uitleg over het doel en het gebruik van dit forum. Als je toch nog technische problemen hebt kan je hier om hulp vragen.
Plaats reactie
kristin
Verslaafd aan het forum
Berichten: 125
Lid geworden op: ma mar 29, 2004 6:34 pm
Locatie: Wilrijk

Aanmelden bij forum dat niet voor iedereen toegankelijk is

Bericht door kristin » za jan 22, 2005 10:29 pm

Ik heb de laatste tijd alleen maar op het spasmofilie forum gekeken. Voor de andere forums onder fibro moet je je aanmelden. Dit heb ik gedaan, maar mijn toegang is nog niet goedgekeurd. Toen kwam er een tekst die meteen verdween en ik dus niet kon lezen.
Ik vermoed dat ik eerst mijn verhaal nog bij het fibroforum moet plaatsen. Klopt dit? Kan ik daarbij verwijzen naar het spasmoforum?

Willy
Verslaafd aan het forum
Berichten: 14721
Lid geworden op: di okt 09, 2001 3:00 am
Locatie: Exloo
Contacteer:

Bericht door Willy » vr jan 28, 2005 4:55 pm

Ik had dit al een jaar geleden aangekondigd.

Mijn artikelen zijn gemaakt om te lezen, het forum is gemaakt voor interactie. Dus ik wil het gebruik van het forum als "lees object" ontmoedigen.

Dat doe ik door alleen aktieve gebruikers toegang te geven bij bepaalde forums. Dat hangt af van wat ze als ziekte in hun profiel hebben opgegeven en van het aantal berichten dat ze plaatsen.

Iemand met diabetes die in het diabetes forum berichten plaatst krijgt niet zondermeer toegang tot het candida forum. Ook daar zijn regels voor.

Voor welk forum wilde jij toegang.
Met vriendelijke groeten,

Willy Witsel

Ben je blij met ons gratis advies doe dan
een tweet of een like bovenin deze forumpagina

kristin
Verslaafd aan het forum
Berichten: 125
Lid geworden op: ma mar 29, 2004 6:34 pm
Locatie: Wilrijk

Bericht door kristin » vr jan 28, 2005 6:19 pm

Je hebt helemaal gelijk! Met alleen maar lezen blijft een forum niet bestaan. Ik had het over het fibroforum, maar dat is ondertussen ok.

Kristin.

Willy
Verslaafd aan het forum
Berichten: 14721
Lid geworden op: di okt 09, 2001 3:00 am
Locatie: Exloo
Contacteer:

Bericht door Willy » vr jan 28, 2005 6:27 pm

Ik zal je nog een geheimpje verklappen als je het niet verder vertelt.

Op een gegeven moment kwam ik niet verder met artikelen schrijven omdat ik "geen patienten zie". Ik ben geen arts of therapeut.

Het forum is voor mij een terugkoppeling om de kwaliteit van mijn artikelen te verbeteren. Ervaringen van patienten helpen mij om bijvoorbeeld een dosis aan te passen of om een intro protocol te ontwerpen.

Ik kan niet zonder die terugkoppeling. Dus ik leer van mensen op het forum, maar niet als ze niks zeggen

Niet verder vertellen

:lol: :lol: :lol:

kristin
Verslaafd aan het forum
Berichten: 125
Lid geworden op: ma mar 29, 2004 6:34 pm
Locatie: Wilrijk

Bericht door kristin » vr jan 28, 2005 6:33 pm

:wink: Beloofd.

Je doet fantastisch werk!

Plaats reactie