vervol hartfalen Jan

In dit testforum kan je uit proberen of je het begrijpt hoe alles werkt. Plaats hier geen berichten waarop je een antwoord verwacht.
Gesloten
j.harsevoort
Verslaafd aan het forum
Berichten: 118
Lid geworden op: do okt 23, 2014 8:56 pm

vervol hartfalen Jan

Bericht door j.harsevoort » zo okt 26, 2014 4:31 pm

Gisteren globaal geschetst hoe zo,n beetje de dingen zijn verlopen bij Jan.
Er is zoveel in een paar weken gebeurt, bijna onmenselijk!!!!!!!!!!!!!!
Jan lag drie weken op de cardiologie.
Er werd door het ziekenhuis gebeld, dat er s,middags weer een gesprek was met de assistent cardioloog. Ik zei dat ik de afdelingscardioloog wilde spreken, maar dit was onmogelijk. Het was kiezen of delen. Of dit gesprek, of Jan was naar een andere afdeling en we zagen deze cardiologen niet weer. Dus gesprek. Jan was op deze afdeling klaar enz. Ik zei weer dat ik hem naar Groningen wilde hebben. [dit had ik al vaker geopperd], maar Jan werkte daarin zelf erg tegen!!!En wat de patient zegt geld. Ik zei dat ik het rapport door had gelezen over eventueel!!!!! een steunhart. Hij kende dit rapport niet zei hij. Nou ik zei: Ik zal het je morgen geven. Hij zou overleg plegen en de volgende dag kwam de poliklinische cardioloog bij ons om te zeggen dat dit geen optie was i.v.m. virus en verwijde vaten , rechts drukken rechts enz. Jan ging weer naar een andere afdeling om aan te sterken. Ik wist niet dat hij geen beta blokker meer had. Ik heb wel bij ontslag gevraagd of hij deze niet meer moest hebben. Was gestopt. Jan had dit ook al eens gevraagd.
Jonge, jonge, het is gewoon echt een boek!!!!! Zoveel gebeurt en spanning enz.Of weet niet Willy of dit zo de bedoeling is. Mijn omgaan met computer is knudde!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Willy
Verslaafd aan het forum
Berichten: 14721
Lid geworden op: di okt 09, 2001 3:00 am
Locatie: Exloo
Contacteer:

Re: vervol hartfalen Jan

Bericht door Willy » ma okt 27, 2014 3:03 pm

Weer verkeerde forum
Met vriendelijke groeten,

Willy Witsel

Ben je blij met ons gratis advies doe dan
een tweet of een like bovenin deze forumpagina

Gesloten