help, ik kan niet inloggen...

Korte uitleg over het doel en het gebruik van dit forum. Als je toch nog technische problemen hebt kan je hier om hulp vragen.
Plaats reactie
Gast

help, ik kan niet inloggen...

Bericht door Gast » ma feb 13, 2006 10:28 pm

Ik heb me eind januari al geregistreerd, maar kan me nog steeds niet inloggen. Ik heb daar al eerder een bericht over gestuurd en er werd me toen gevraagd wat mijn gebruikersnaam is. Maar verder gebeurde er niets. Als ik bij de gebruikerslijst kijk sta ik er wel tussen, maar ik kan me dus niet inloggen en niet meedoen aan het forum. :(

Ik zou hier heel graag hulp bij hebben!!!

Ik kan dit bericht niet onder mijn gebruikersnaam (gort) versturen, er wordt aangegeven dat mijn gebruikersnaam al in gebruik is....ja, dat is inderdaad zo, die heb ik opgegeven, maar ik kan er niets mee.....

kruimeltje
Ervaren met het forum
Berichten: 45
Lid geworden op: zo feb 05, 2006 3:53 pm

Bericht door kruimeltje » di feb 14, 2006 11:08 am

hoi, allereerst welkom hier op het forum

ja dat probleem had ik dus ook
willy heeft me toen een testmail gestuurd en die kreeg ik wel
maar de aktiveringsmail heb ik ook niet ontvangen dus kon ik ook niet inloggen.
willy heeft het toen goed gezet.
dus je moet even wachten tot willy er weer is :D die kan je helpen.

Gast

Bericht door Gast » do feb 16, 2006 10:50 pm

Hallo Kruimeltje,

Bedankt voor je reactie. Ik begrijp dat Willy er tijdelijk niet is? Ik wacht geduldig af, ga eerst lekker een weekje op vakantie! :D

Groetjes!!

Gast

Bericht door Gast » vr feb 17, 2006 10:27 am

Gort stuur me een email met jouw gebruikers naam en de tekst dat je niet kan inloggen dan check ik de administratie.

Groet

Willy

Gast

Bericht door Gast » vr feb 17, 2006 2:26 pm

Hallo Willy,

Bedankt voor je reactie.
Ik kan je helaas niet mailen, omdat ik me niet in kan loggen. Ik kom op deze manier niet achter je e-mailadres.
Wat kan ik doen?

(Ik zou trouwens mijn gebruikersnaam graag veranderen i.p.v. gort in Elmo. Weet niet of dat nog mogelijk is?)

kruimeltje
Ervaren met het forum
Berichten: 45
Lid geworden op: zo feb 05, 2006 3:53 pm

Bericht door kruimeltje » vr feb 17, 2006 3:26 pm

Anonymous schreef:Hallo Willy,

Bedankt voor je reactie.
Ik kan je helaas niet mailen, omdat ik me niet in kan loggen. Ik kom op deze manier niet achter je e-mailadres.
Wat kan ik doen?

(Ik zou trouwens mijn gebruikersnaam graag veranderen i.p.v. gort in Elmo. Weet niet of dat nog mogelijk is?)
hoi elmo

hieronder aan het forum zie je daar onder de banner contact staan?
klik daar eens op dan krijg je contact met willy :wink:

Plaats reactie