Waaron kan ik niet in sommige forums?

Korte uitleg over het doel en het gebruik van dit forum. Als je toch nog technische problemen hebt kan je hier om hulp vragen.
Plaats reactie
anja
Verslaafd aan het forum
Berichten: 130
Lid geworden op: do jan 12, 2006 5:32 pm
Locatie: Oost-Vlaanderen
Contacteer:

Waaron kan ik niet in sommige forums?

Bericht door anja » ma jan 16, 2006 2:50 am

Hallo

Ik ben nog maar nieuw, en geraak er niet aan uit, wat ik moet doen om in sommige forums te geraken?
Iedere keer als ik het forum: Diagnose en behandeling van candida/FAQ candidadieet/en het candidadieet probeer te openen krijg ik iedere keer de informatie:"sorry,alleen gebruikers met speciale toegangsrechten kunnen onderwerpen lezen in dit forum".
Toegang kan aangevraagd worden via link gebruikersgroepen. Klik ik daarop staat er "lidmaatschap in aanvraag".

Wat bedoel je daar dan mee, mijn verhaal is al geplaatst, wat moet ik nog meer doen om deze forums te kunnen lezen?

Anja

Gebruikersavatar
Forumgastvrouw
Zeer ervaren met het forum
Berichten: 90
Lid geworden op: zo feb 08, 2004 3:22 pm
Locatie: PWK Forums
Contacteer:

Bericht door Forumgastvrouw » ma jan 16, 2006 10:35 am

Hoi Anja,

De forums zijn beschermd, zodat er niet een groep mensen is die alles 'open en bloot' over zichzelf vertellen, terwijl de andere partij 'aapjes kijkt'. Op het forum zijn subforums. Bv Het Candida gedeelte. Het ME gedeelte. Het diabetis gedeelte. Etc. Wanneer jij je verhaal plaatst op het Candida gedeelte onder Eigen verhaal, en toegang aanvraagt, krijg je toegang tot alle Candida subforums. Als je een actieve gebruiker blijkt te zijn. Dus meerdere berichten plaats. Dan kun je toegang aanvragen tot de andere forums. Dus bv het ME forum. Het diabetis forum. Dit doe je door een berichtje te sturen aan de beheerder, Willy. Je hoeft dan niet je eigen verhaal op de andere forums opnieuw te vermelden.

Succes!
Vriendelijke groeten,

PWK Forumgastvrouw

Plaats reactie