hoe word ik een actieve gebruiker?

Korte uitleg over het doel en het gebruik van dit forum. Als je toch nog technische problemen hebt kan je hier om hulp vragen.
Plaats reactie
zazare

hoe word ik een actieve gebruiker?

Bericht door zazare » wo apr 06, 2005 12:39 pm

Het lukt me niet om bepaalde forums te openen omdat dit alleen voor actieve gebruikers is. Hoe word ik een actieve gebruiker? Ik heb me al aangemeld bij een groep en een berichtje geplaatst bij het forum met verhalen/ervaringen.

Willy
Verslaafd aan het forum
Berichten: 14721
Lid geworden op: di okt 09, 2001 3:00 am
Locatie: Exloo
Contacteer:

Bericht door Willy » wo apr 06, 2005 3:09 pm

Door bijvoorbeeld berichten te plaatsen, bijvoorbeeld in een van de jouw verhaal forums.
Met vriendelijke groeten,

Willy Witsel

Ben je blij met ons gratis advies doe dan
een tweet of een like bovenin deze forumpagina

zazare

Bericht door zazare » wo apr 06, 2005 3:29 pm

Beste Willie,

Dat probeer ik juist. Ik wil een vraag stellen bij het forum over candida dieeten. Lukt niet. Het FAQ forum over het candida dieet kan ik zelfs niet openen. Ik moet zeggen dat ik de drempel best hoog vind om deel te nemen aan dit forum. Ik doe erg mijn best en ben ook zeer geinteresseerd en gemotiveerd maar echt makkelijk is het posten hier niet. Wel een waardevolle site overigens. Daarvoor complimenten.

Willy
Verslaafd aan het forum
Berichten: 14721
Lid geworden op: di okt 09, 2001 3:00 am
Locatie: Exloo
Contacteer:

Bericht door Willy » wo apr 06, 2005 9:53 pm

Je kan in principe alleen maar behandelings vragen stellen als je iets over je zelf hebt verteld in een van de jouw verhaal forums.

of................................

als het ECHT een vraag is waarvoor GEEN specifiek forum is in het algemene forum:

http://www.candida-fibromyalgie-hypogly ... m.php?f=14

in dit forum kan je GEEN vragen stellen waarvoor er al een forum is, die worden gedelete.

zazare ik ben het met je eens dat de "lat hoog ligt" maar ik moet aan de privacy van zo'n 2.500 zieke mensen denken.

en kijk hier nog eens voor meer info waarom ik dit doe:

http://www.candida-fibromyalgie-hypogly ... php?t=6583
Met vriendelijke groeten,

Willy Witsel

Ben je blij met ons gratis advies doe dan
een tweet of een like bovenin deze forumpagina

Plaats reactie