Kan hartfalen echt genezen?

Plaats hier de resultaten die je met de hart en vaatziekten behandeling boekt. Uw resultaten zijn belangrijker dan mijn artikelen.
Plaats reactie
Ienemien
Bekende op het forum
Berichten: 27
Lid geworden op: vr apr 03, 2020 4:56 pm

Kan hartfalen echt genezen?

Bericht door Ienemien » di nov 23, 2021 4:03 pm

November 2021

We zijn anderhalf jaar verder en het gaat heel goed met mij.

Maart 2020 opgenomen geweest met een hartslag van 130 in rust. Hiervoor al langere tijd griepachtige klachten. Na diverse onderzoeken en hartecho bleek dat ik een nog maar een pompfunctie had van 22%.En mijn hart was flink vergroot.Ik heb alles aangepakt wat maar kon en hulp gezocht bij Pillie Willie. Een gesprek gehad met Willie en die was bereid mij te helpen met voedingsupplementen.

Dus het protocol gestart. Ook ondertussen de voeding aangepast en zoutarm. Overigens heb ik hier geen moeite mee, er zijn kruiden genoeg te koop. Altijd trouw de medicatie geslikt en ook de voorgeschreven voedingsupplementen. Regelmatig sporten en wandelen. In Juli 2020 een MRI van het hart gehad, de pompfuntie was toen 44%.

Ondertussen na ieder bezoek met de cardioloog contact gehad met Willie om eventueel het protocol nog wat aan te passen. Ook naar de hartrevalidatie geweest, werk dan ook alweer voor 100% en heb totaal geen klachten.

Ook een genetisch onderzoek gehad, maar daar is niets uitgekomen.

April 2021 moest ik weer naar de cardioloog. Was heel benieuwd naar de uitslag van de hartecho, zal die nog weer verbeterd zijn. Na bijna tromgeroffel, de uitslag pompfunctie 65%. Het hart heeft weer een normale grootte en normale geleiding. Feitelijk bent u genezen is de conclusie van de cardioloog. Medicatie wordt iets afgebouwd en over een jaar weer terugkomen.

Dus nu gaan we er alles aan doen om het zo te houden. Ik ben er van overtuigd dat de combinatie van de reguliere geneeskunde en de aanpak van Willie tot dit resultaat hebben geleid. Top!

Willy
Verslaafd aan het forum
Berichten: 14721
Lid geworden op: di okt 09, 2001 3:00 am
Locatie: Exloo
Contacteer:

Re: Kan hartfalen echt genezen?

Bericht door Willy » vr dec 17, 2021 1:59 pm

Inemien reageerde erg goed op de SUPS

En deed ook HEEL ERG haar best om alles in te nemen, het onderzoek op te vragen dat ik nodig had, en het overzichtelijk op het forum geplaats

Het is een FEEST om met haar samen te werken aan gezondheid
Met vriendelijke groeten,

Willy Witsel

Ben je blij met ons gratis advies doe dan
een tweet of een like bovenin deze forumpagina

Plaats reactie