PM en hartfalen

Je kan je via dit forum aan de anderen voorstellen en discusieren over hart en vaatziekten.
Plaats reactie
jeanet01
Nieuw in dit forum
Berichten: 2
Lid geworden op: do dec 28, 2006 5:46 pm
Locatie: nederland

PM en hartfalen

Bericht door jeanet01 » do dec 28, 2006 6:00 pm

Hallo allemaal.
Even voorstellen, ik ben Jeanet en niet ik maar mijn moeder (66) heeft hartfalen. Evenals polymyositis, ernstige spierontstekingen in het hele lichaam. Daar krijgt ze allerlei medicijnen voor en die slaan goed aan, Momenteel heeft ze daar geen last meer van.
Haar hart daarentegen is mede door een lichte hartaanval enkele jaren geleden, beschadigd. Ook heeft ze vorig jaar december pericarditis gehad. Tot enkele weken geleden ging ze lekker vooruit. Nu bleek echter tijdens een onderzoek dat haar hart verder naar achteruit is gegaan, over het hoe en wat horen we echter niets. Het enige dat ze vertellen is dat jaar hart nog voor 30% werkzaam is. Nu weet ik wel dat een ahrt niet 100% werkzaam is, maar slechts 60 70%.
Ze gebruikt oa prednisolon, en daardoor is ook de PM onder controle.
Maar over hartfalen is mij niet genoeg bekend.
Ook zie ik bij sommige berichten: " EJF %, pompfunctie" staan.
Ik weet dus dat háár pompfunctie slechts 30% is, én dat haar haartwand blijkbaar iets is verdikt.


Graag zsm reakties!!??
Groetjes,

Corrij (therapeut)
Verslaafd aan het forum
Berichten: 3948
Lid geworden op: do mei 19, 2005 10:46 pm
Contacteer:

Bericht door Corrij (therapeut) » do dec 28, 2006 10:25 pm

Hallo Jeanet,

Allereerst welkom hier op dit forum.

Ik begrijp dat je verschillende verhalen hier op het forum gelezen hebt.

Zoals je wellicht gelezen hebt proberen de mensen hier op het forum d.m.v. een hartfalen protocol hun gezondheid te verbeteren.

Ik kan dat niet helemaal uit jouw bericht halen,maar is het zo dat je moeder hier interesse voor heeft?

Ik weet niet of je het misschien al gelezen hebt maar Willy heeft een artikel geschreven over hartfalen en de orthomoleculaire geneeskunde zodat je een beetje een idee krijgt wat we doen,

http://utopia.knoware.nl/~wwitsel/

Mocht je moeder mijn hulp op prijs stellen en/of als er vragen zijn aarzel niet ik beantwoord ze graag,

Hartelijke groet,
Corrij
Those who do not have enough time for good health,
will not have good health for enough time.

jeanet01
Nieuw in dit forum
Berichten: 2
Lid geworden op: do dec 28, 2006 5:46 pm
Locatie: nederland

Bericht door jeanet01 » za dec 30, 2006 4:37 pm

Door dit antwoord krijg ik een beetje het idee dat mensen op dit forum bijna verplicht zijn om je programma te volgen, anders krijgen ze geen antwoord. Je prijst ook constant de produkten aan. Blijkbaar wordt je niet alleen gesponsord, maar heb je ook aandelen?

Ik had dus al een vraag gesteld (zie boven), maar hier ga je niet op in. Ik zal eerst meer van je moeten afweten.

Het spijt me als ik je hiermee te kort doe, maar zo komt het op mij én mijn zus over.
Ik zal alles doen om mijn moeder te helpen, maar niet het sponsoren van iemand die zonder medische onderbouwing produkten aanprijst.
Bestaan de mensen die zeggen een vooruitgang te hebben bij hartfalen eigenlijk wel? Hoe is het mogelijk een hartspier, wat medisch gezien niet meer kan herstellen, wel door jouw produkten beter wordt?

Ik zou hier graag, én op mijn eerste vraag in mijn eerste bericht, antwoord op willen hebben. Pas dan kom je in mijn ogen betrouwbaar over.
Nogmaals sorry als ik hiermee anderen te kort doe.
Groetjes,

Corrij (therapeut)
Verslaafd aan het forum
Berichten: 3948
Lid geworden op: do mei 19, 2005 10:46 pm
Contacteer:

Bericht door Corrij (therapeut) » za dec 30, 2006 9:52 pm

Hallo Jeanet,

Het spijt me geweldig maar ik kan in jouw eerste bericht geen concrete vraag vinden,je stelt jezelf netjes voor en je deelt iets mede waarop ik naar ik dacht toch redelijk beleefd en ook nog dezelfde dag hebt geantwoord?

Dus vanwaar de opmerking,anders krijgen ze geen antwoord?

Ik ben orthomoleculair therapeut en in die hoedanigheid geef ik adviezen over voeding en voedingssupplementen,ik prijs geen enkel produkt aan,ik wordt niet gesponsord laat staan dat ik aandelen heb.
Het werk dat ik hier op het forum doe is gratis en belangeloos en ik vind jouw opmerking bijzonder onvriendelijk.

Alle artikelen die op het forum staan zijn wetenschappelijk onderbouwd en die kun je allemaal nalezen.

Er zijn genoeg mensen die enorme vooruitgang geboekt hebben waarvan diversen verhalen hier op de site te vinden zijn,mocht je de verhalen niet geloven kun je dat altijd bij de mensen in kwestie verifieren.

Nogmaals ik verkoop helemaal niets,ik ben bij niemand in dienst, ,het enige wat ik doe is gratis advies geven.
Waar jij deze ideen vandaan hebt is mij absoluut onduidelijk.

Mag ik jou wat vragen?
Je klinkt behoorlijk sceptisch en dat is je goed recht.
Maar waarom zet je een bericht op een orthomoleculaire site als je daar niets mee hebt?
Those who do not have enough time for good health,
will not have good health for enough time.

Willy
Verslaafd aan het forum
Berichten: 14722
Lid geworden op: di okt 09, 2001 3:00 am
Locatie: Exloo
Contacteer:

Bericht door Willy » zo dec 31, 2006 2:08 pm

Hallo jeanet01

Ik heb je eerste bericht ook gelezen, en zie GEEN vraag.

Wat is je vraag?

Ik denk dat je eerst mijn artikelen eens zou moeten lezen over de orthomoleculaire behandeling van hartfalen, ze staan hier

http://utopia.knoware.nl/~wwitsel/main/ ... len.1.html

als je resultaten de afgelopen 10 jaar wil bekijken dan staan die hier

Voor nederland:

http://utopia.knoware.nl/~wwitsel/main/ ... len.3.html

internationaal:

http://utopia.knoware.nl/~wwitsel/main/ ... re.20.html

De wetenschappelijke onderbouwing vind je hier:

http://utopia.knoware.nl/~wwitsel/main/ ... re.19.html

(klik op de links aan de linkerkant)

Tot slot: ik vind je erg onviendelijk. Je mag altijd kritisch zijn, maar NIET onvriendelijk. Als je onvriendelijk blijft stel ik Corrij voor je NIET verder te helpen.
Met vriendelijke groeten,

Willy Witsel

Ben je blij met ons gratis advies doe dan
een tweet of een like bovenin deze forumpagina

Plaats reactie