nagchampa - eff voorstellen

Je kan je via dit forum aan de anderen voorstellen en discusieren over hart en vaatziekten.
Corrij (therapeut)
Verslaafd aan het forum
Berichten: 3948
Lid geworden op: do mei 19, 2005 10:46 pm
Contacteer:

Bericht door Corrij (therapeut) » wo mei 17, 2006 10:17 pm

Hoi Nagchampa,

Laat me even weten wat ze je te vertellen hebben,en als je eraan toe bent geef je maar een gil,ik help je graag,

groetjes,Corrij
Those who do not have enough time for good health,
will not have good health for enough time.

Corrij (therapeut)
Verslaafd aan het forum
Berichten: 3948
Lid geworden op: do mei 19, 2005 10:46 pm
Contacteer:

Bericht door Corrij (therapeut) » vr jun 16, 2006 12:48 pm

Hoi Nagchampa,

Ben benieuwd hoe het met je gaat?

groetjes,Corrij
Those who do not have enough time for good health,
will not have good health for enough time.

nagchampa
Nieuw in dit forum
Berichten: 10
Lid geworden op: do apr 13, 2006 8:58 am
Locatie: hengelo

hoe is het met mij??

Bericht door nagchampa » ma jun 19, 2006 11:40 am

nou dat vraag ik mijzelf ook af.. zoals ik vorige keer schreef zou ik naar verpleegkundig spreekuur gaan. nou zo gezegt zo gedaan.. fijn gesprek met een verpleegkundige gehad.. ze heeft alles door genomen met mij zover dat kon.. eindelijk iemand die snapt waar ik mij zorgen over maak.. anyway niet veel duidelijker geworden.. zij was niet echt van de orthomoluculaire voedingssuplementen vooral ook omdat alles nog een beetje vaag is. advies overleg met huisarts.. en zorgen dat hij mijn hoofd behandelend arts wordt.. aangezien hij alle info binnen krijgt.. goede tip trouwens.. morgen heb ik een afspraak... verder nog steeds erg snel kortademig. we wachten op een longonderzoek was gepland voor as woensdag maar is verzet helaas. dus nu 7 juli... misschien is er dan meer bekend.. hoop ik. en kan ik ook evt met voedingssuplementen beginnen wil wel maar wil wel zeker zijn van hun conclusie voor ik begin.. bedankt voor je belangstelling in ieder geval..
soms wordt je er gek van..

Corrij (therapeut)
Verslaafd aan het forum
Berichten: 3948
Lid geworden op: do mei 19, 2005 10:46 pm
Contacteer:

Bericht door Corrij (therapeut) » ma jun 19, 2006 12:07 pm

Hoi Nagchampa,

Jammer dat het allemaal zo lang moet duren :(
Ik ben het met je eens dat we eerst een goede diagnose moeten hebben,als we weten waar we vertrekken kunnen we goed aankomen :wink:

Laat het mij tezijnertijd weten, het gaat me er eigenlijk niet om of we nu wel of niets voor je kunnen betekenen, maar ik ben net als jij nieuwsgierig wat er uit gaat komen,

Hou je taai :D

groetjes,Corrij
Those who do not have enough time for good health,
will not have good health for enough time.

Plaats reactie