Voorstellen

Je kan je via dit forum aan de anderen voorstellen en discusieren over hart en vaatziekten.
Plaats reactie
huijsmaj
Nieuw in dit forum
Berichten: 6
Lid geworden op: wo mar 29, 2006 9:01 pm
Locatie: Steenbergen nb

Voorstellen

Bericht door huijsmaj » do mar 30, 2006 11:55 am

Ik ben José, 49 jaar, weet sinds afgelopen december dat ik aan hartfalen lijd. Mijn pompfunctie is 25%. Heb hiervoor bisoprolol, diovan, bumetanide en spirolactonon gekregen. Ook heb ik er 'n aantal leefregels bij gekregen, zoals weinig drinken, geen inspannende dingen doen. Het werken gaat me momenteel nog slecht af, er wordt wel 'n grote druk op me gelegd van de arbodienst om toch te gaan werken. Er is onlangs nog een hartcatheterisatie gedaan, mijn aderen zijn niet verstopt, ze zien er goed uit.
Tevens heb ik 'n schildklier die niet meer werkt na 'n behandeling met iets te veel radio-aktief jodium. Hiervoor slik ik Thyrax.
Ook heb ik veel last van gewrichten, met name m'n heupen, nek, enkel en af en toe m'n vingers. Er is artrose geconstateerd. Daarbij heb ik ook nog eens 'n flink overgewicht.
Van het bedrijf waar ik werk hebben we in februari te horen gekregen dat ze medio 2007 gaan sluiten en dat we dan dus allemaal worden ontslagen.
Hoe moet ik nu met mijn klachten en leeftijd nog aan 'n andere baan komen? Dit werkt allemaal niet echt positief op mij en ik kan dan soms ook behoorlijk depri zijn.
Zo dit is mijn verhaal, niet echt opwekkend maar ik hoop dat ik wat opbeurende reacties zal krijgen. En dat er misschien toch nog wel wat hulp voor mij is.
groetjes
José

Corrij (therapeut)
Verslaafd aan het forum
Berichten: 3948
Lid geworden op: do mei 19, 2005 10:46 pm
Contacteer:

Bericht door Corrij (therapeut) » do mar 30, 2006 12:10 pm

Hoi Jose,

Op de eerste plaats welkom hier op het forum.
Dat zijn nogal wat klachten bij elkaar.
Om dat je toegang tot het hartfalen forum hebt gevraagd,ga ik er vanuit dat je je hartfalen op de eerste plaats wilt verbeteren c.q. wilt genezen met behulp van orthomoleculaire voedingssupplementen?
Zou jij de vragenlijst willen invullen (mededeling)als je dat makkelijker vind mag je me ook bellen voor een intake gesprek,0164 687504,zoals je wellicht aan het telefoonnummer ziet woon ik vlakbij jou :D
Those who do not have enough time for good health,
will not have good health for enough time.

Willy
Verslaafd aan het forum
Berichten: 14722
Lid geworden op: di okt 09, 2001 3:00 am
Locatie: Exloo
Contacteer:

Bericht door Willy » do mar 30, 2006 12:23 pm

Welkom, had je al via email gezien

Hier kan je nog eens goed nalezen onder welke condities je mee kan doen

http://www.candida-fibromyalgie-hypogly ... php?t=7480

Het intake gesprek met Corrij wordt door de Rooy betaald, dus zijn er geen kosten.
Met vriendelijke groeten,

Willy Witsel

Ben je blij met ons gratis advies doe dan
een tweet of een like bovenin deze forumpagina

Plaats reactie