Cardiomyopathie en een stolsel

Je kan je via dit forum aan de anderen voorstellen en discusieren over hart en vaatziekten.
Plaats reactie
Marian47
Nieuw in dit forum
Berichten: 3
Lid geworden op: di mar 21, 2006 1:40 pm

Cardiomyopathie en een stolsel

Bericht door Marian47 » di mar 21, 2006 1:44 pm

Ik heb al jarenlang last van cardiomyopathie, en gister is er op de echo een stolsel (ingekapseld) aangetroffen. Ik slik nu bloedverdunners. Wie heeft dit ook meegemaakt?

Gr. Marian

Corrij (therapeut)
Verslaafd aan het forum
Berichten: 3948
Lid geworden op: do mei 19, 2005 10:46 pm
Contacteer:

Bericht door Corrij (therapeut) » di mar 21, 2006 2:00 pm

Hoi Marian,

Bij mijn weten niemand, maar misschien komen er reakties van forum gebruikers.

Heb je belangstelling om mee te doen aan het hartfalen protocol?

groetjes,Corrij
Those who do not have enough time for good health,
will not have good health for enough time.

Marian47
Nieuw in dit forum
Berichten: 3
Lid geworden op: di mar 21, 2006 1:40 pm

Bericht door Marian47 » di mar 21, 2006 2:03 pm

Als je me even uitlegt wat dat precies inhoud.

Gr. Marian

Corrij (therapeut)
Verslaafd aan het forum
Berichten: 3948
Lid geworden op: do mei 19, 2005 10:46 pm
Contacteer:

Bericht door Corrij (therapeut) » di mar 21, 2006 2:19 pm

Hoi Marian,

Er zijn op het behandelings forum verschillende gebruikers die door het volgen van een bepaald protocol proberen hun cardiomyopathie een heel stuk te verbeteren en zelfs te genezen,dit laatste is inmiddels bij 4 mensen gelukt. :D

Zij doen dit door het nemen van orthomoleculaire voedingsmiddelen,waarmee zij tekorten aanvullen,waarvan bewezen is dat deze aanwezig zijn bij cardiomoypathie.Zij gaan er allemaal erg op vooruit en hun EJF verbetert evenals hun algehele gezondheid.

Lees de artikelen van Willy en de verhalen van de forumgebruikers maar eens door.Heb je nog vragen dan beantwoord ik ze graag,

groetjes,Corrij
Those who do not have enough time for good health,
will not have good health for enough time.

Corrij (therapeut)
Verslaafd aan het forum
Berichten: 3948
Lid geworden op: do mei 19, 2005 10:46 pm
Contacteer:

Bericht door Corrij (therapeut) » di mar 21, 2006 4:23 pm

Hoi Marian,

Ik heb jouw verzoek gekregen om toegelaten te worden tot het cardiomyopathie forum.Om dat te kunnen doen moet je onderstaande goed door lezen en de vragen beantwoorden,dan word het plaatje completer voor mij.

Cardiomyopathie is een ernstige, soms dodelijke ziekte

Om die reden laat ik alleen cardiomyopathie patienten tot het behandelingsforum toe die toestemming van hun cardioloog hebben gekregen om, naast de reguliere geneesmiddelen, supplementen te gebruiken.

Verder laat ik ALLEEN patienten toe die beloven na ongeveer 6 maanden een afspraak te maken met Dr Dalmulder, cardioloog en orthomoleculair arts voor een controle en aanvulling van het protocol.

Dr Dalmulder
Sperwerlaan 8
1343BB Almere
Tel: 06 53557877
_________________

Over Willy en de Rooy (Nova Vitae)

Ik werk samen met de Rooy, een supplementen postorderbedrijf en met Nova Vitae (onderdeel van de Rooy). De Rooy verkoopt supplementen. Nova Vitae maakt supplementen. De Rooy sponsored mijn website en het onderzoek dat ik doe.

De Rooy verkoopt dus niet alleen supplementen maar investeerd ook in de informatie die nodig is voor oordeelkundig gebruik van supplementen.

Kennis = macht = gezondheid.

Levering via de Rooy heeft ook het voordeel dat ik de kwaliteit van de supplementen die worden gebruikt beter in de hand heb. Want helaas is het zo dat er veel supplementen worden verkocht bij leveranciers zoals het Kruidvat of DA drogist die niet geschikt zijn voor de behandeling van cardiomyopathie.

Als tegenprestatie zou ik het daarom HEEL ERG op prijs stellen als cardiomyopathie patienten de supplementen gebruiken die door de Rooy worden geleverd.

Vertel in dit forum, als je dat wilt wie je bent, wat je doet, hoe lang je al cardiomyopathie hebt, wat je er aan gedaan hebt, wat de resultaten waren, hoe jouw omgeving daar op reageert, wat voor gevolgen het had voor je werksituatie en je relatie

Beantwoord ook de volgende vragen:
Hoe heb je het gemerkt dat je cardiomyopathie had?

Wanneer was dat?

Hoe noemt de cardioloog jouw ziekte? BELANGRIJK: zet dat in je profiel!!!!

Hoe denkt de cardioloog dat het is ontstaan? Hoge bloeddruk, hartinfarct, hartklepproblemen, alcohol misbruik, etc.

Wat is jouw EJF %, pompfunctie?

welke medicijnen zijn er door de cardioloog voorgeschreven? Dosis?

Hoe hoog is je bloeddruk, hoe hoog was hij zonder medicijnen en hoe hoog is hij nu?

Wat was je hartslag voor en na de huidige medicatie? Heb je last an ritmestoornissen? Zo ja welke?

Komen hart en vaatziekten in de familie voor?

Is er onderzocht of jouw aderen (nek of lies) nog voldoende bloed laten doorstromen?

Heb je last van decompensatie, dikke enkels

Heb je een voedings of vocht restrictie?

Zijn er nu bepaalde zaken die je niet meer kunt doen? Kom je bijvoorbeeld de trap nog op? Sport je nog steeds?

Ben je gauw moe? Ben je bij een inspanning gauw benauwd?

Eet je veel suiker?

Heb je last van allergieen of intoleranties voor voeding of medicijnen?

Heb je last van overgewicht, vooral rond het middel?

Ben je gediagnosaticeerd met diabetes? Komt er diabetes in de familie voor?

groetjes,Corrij
Those who do not have enough time for good health,
will not have good health for enough time.

Marian47
Nieuw in dit forum
Berichten: 3
Lid geworden op: di mar 21, 2006 1:40 pm

Bericht door Marian47 » di mar 21, 2006 5:57 pm

Corry, ik moet over 3 maanden weer naar de cardioloog, ik zal het dan met hem bespreken, en dan hoor je wel weer van me.

Gr. Marian

Plaats reactie