yasmine

Je kan je via dit forum aan de anderen voorstellen en discusieren over hart en vaatziekten.
Plaats reactie
yasmine
Zeer ervaren met het forum
Berichten: 85
Lid geworden op: di feb 17, 2004 6:37 am
Locatie: den haag
Contacteer:

yasmine

Bericht door yasmine » vr feb 24, 2006 7:36 am

hallo allemaal
zag dat mijn topic verwijderd was
Logisch heb heel lang geen computer gehad en niet op het forum geweest
Zit nog steeds in het buitenland en het gaat veel slechter met me
Ben veel ziek geweest en zit momenteel zonder q10 en magnesium terwijl ik juist aan deze suplementen veel had
Ben door een leven van weinig bewegene hitte en slaaploosheid weer heel veel aangekomen vanaf vandaag ga ik dat weer proberen te veranderen anders vrees ik dat dit forum het snel definitief zonder me zal moeten stellen
Ben echt heel blij te horen dat we zo.n enorme korting gaan krijgen echt geweldig nieuws
Hoop ook dat vele oude bekenden het goed maken ga straks even op zoek naar oude ,,vrinden,, op dit forum om te zien hoe het met hen is
nu tot horens hopelijk
Groetjes,

Yasmine

Corrij (therapeut)
Verslaafd aan het forum
Berichten: 3948
Lid geworden op: do mei 19, 2005 10:46 pm
Contacteer:

Bericht door Corrij (therapeut) » vr feb 24, 2006 10:19 am

Hoi Yasmine,

Er is het een en ander verandert op het forum,maar jouw topic is niet verwijdert hoor.
Je zit hier bij jouw verhaal en je moet zitten bij het behandelingsforum.

http://www.candida-fibromyalgie-hypogly ... &start=105

Je kent mij niet maar ik ben sinds mei 2005 actief op dit forum als therapeut i.o.

Ben blij wat van je te horen want ik heb jouw verhaal wel altijd gevolgd,dus Yasmine welkom terug.Is er een manier om aan supplementen te komen?
Wil je even laten weten wat je nu neemt?
Ik zelf vertrek vanavond laat op vakantie maar Marion(ook moderator) en Willy zullen vast reageren :wink:

groetjes,Corrij
Those who do not have enough time for good health,
will not have good health for enough time.

yasmine
Zeer ervaren met het forum
Berichten: 85
Lid geworden op: di feb 17, 2004 6:37 am
Locatie: den haag
Contacteer:

geschokt

Bericht door yasmine » vr okt 06, 2006 6:37 pm

hallo
ben geschrokken van de dood van bert ,hij was zon hoopgevend voorbeeld voor ons en zon sterk mens leek me
ik wens zijn familie en vrienden veel sterkte met dit grote verlies
ben lang niet op het forum geweest vraag me af hoe het is met aidin n willie zelf
heb momnteel alleen online toetsebord typt niet goed sorry hoop gauw weer terug te komen op de site
Groetjes,

Yasmine

yasmine
Zeer ervaren met het forum
Berichten: 85
Lid geworden op: di feb 17, 2004 6:37 am
Locatie: den haag
Contacteer:

geschokt

Bericht door yasmine » vr okt 06, 2006 6:38 pm

hallo
ben geschrokken van de dood van bert ,hij was zon hoopgevend voorbeeld voor ons en zon sterk mens leek me
ik wens zijn familie en vrienden veel sterkte met dit grote verlies
ben lang niet op het forum geweest vraag me af hoe het is met aidin n willie zelf
heb momnteel alleen online toetsebord typt niet goed sorry hoop gauw weer terug te komen op de site
Groetjes,

Yasmine

Gebruikersavatar
Marion
Verslaafd aan het forum
Berichten: 1164
Lid geworden op: za jul 24, 2004 12:49 am
Locatie: Maarn
Contacteer:

Bericht door Marion » zo okt 08, 2006 3:06 am

Hoi Yasmine,

Wij zijn allemaal heel erg geschrokken van de dood van Bert.
Een bijzonder schrale troost voor ons is dat hij niet aan een hartaanval is overleden, hetgeen het verlies er echter niet minder om maakt.

Hoe gaat het nu met jou?
Ik hoop dat je de boel weer een beetje onder controle gekregen hebt, de laatste berichten die je verstuurde waren niet zo vrolijk :(
Graag tot horens,
Groetjes Marion :P

Plaats reactie