onzekere periode

Je kan je via dit forum aan de anderen voorstellen en discusieren over hart en vaatziekten.
Plaats reactie
SanneS
Nieuw in dit forum
Berichten: 3
Lid geworden op: do feb 09, 2006 9:02 pm
Locatie: ijsselstein

onzekere periode

Bericht door SanneS » vr feb 10, 2006 11:17 pm

hallo, mijn naam is Sanne en ik ben 19 jaar oud. Sinds mijn geboorte heb ik 1 blind oog. Dat oog is nooit ontwikkeld. Sinds september dit jaar heb ik telkens meer lichamelijk klachten. Ik was en ben erg vermoeid, heb veel gewichtstoename en ben cotinu ziek en misselijk. Door de huisarts ben ik eindelijk doorgestuurd naar een internist .Die kwam erachter dat ik een vergroot hart heb. Nu zijn ze aan het onderzoeken of ik hartfalen heb of dat mijn kleppen niet goed werken. Het is allemaal nog in een onderzoeksfase, maar ik vind het eigenlijk allemaal erg eng. De internist denkt dat het te maken heeft met mijn oog. Ze denkt dat ook mijn hart onderontwikkeld is. Ik ben benieuwd naar mensen die zoiets ook heeft meegemaakt en hoe dat verder is gegaan. Omdat ik zo jong ben ben ik bang dat de arts me niet serieus neemt. Ik zou graag van mensen horen hoe bij hun alles is gegaan, wat ze hebben gedaan zoals opereren of medicijnen en hoe het nu gaat. ik hoop van jullie te horen
echte vrienden krijg je niet en kopen maakt je wereld klein, echte vrienden krijg je door er zelf 1 te zijn.

Corrij (therapeut)
Verslaafd aan het forum
Berichten: 3948
Lid geworden op: do mei 19, 2005 10:46 pm
Contacteer:

Bericht door Corrij (therapeut) » za feb 11, 2006 12:27 am

Hoi Sanne,

Ben je ook bij een cardioloog onder behandeling?
Ik kan me heel goed voorstellen dat je dat allemaal eng vind,er komt nogal wat op je af.
Ik hoop van harte dat we hier op het forum wat voor je kunnen betekenen.Zijn er op korte termijn uitslagen bekend?
Ik denk dat juist je leeftijd er voor zorgt dat de artsen je serieus nemen,hartklachten horen nu eenmaal niet bij een 19 jarige.
Wat voor een onderzoeken zijn gedaan of staan nog op de planning?

groetjes,Corrij
Those who do not have enough time for good health,
will not have good health for enough time.

Koedijkertje
Nieuw in dit forum
Berichten: 8
Lid geworden op: za feb 11, 2006 1:01 am

Bericht door Koedijkertje » za feb 11, 2006 1:16 am

Goh Sanne wat een heftig verhaal. Ik wens je veel succes in deze periode.

SanneS
Nieuw in dit forum
Berichten: 3
Lid geworden op: do feb 09, 2006 9:02 pm
Locatie: ijsselstein

Bericht door SanneS » za feb 11, 2006 10:59 am

Ik moet binnenkort voor het eerst naar de cardioloog. volgende week vrijdag krijg ik een buik echo, om uit te sluiten dat er niets anders aan de hand is. Daarna moet ik door naar de cardioloog, maar dat kan dan nog wel 2 weken duren. Ik heb nu foto's gehad en bloedonderzoeken. Dus nog erg weinig. Maar het is zo eng omdat de internist zei van het heeft geen spoed. Toen zei ik dat ik dat wel vind met wat ze nu allemaal zei en toen kwam ze tot de conclusie dat het ook wel zo was, maar omdat ze nog in opleiding is moet alles in overleg en duurt het allemaal langer.
Wat de cardioloog gaat doen weet ik niet, het enige wat ik heb gehoord is dat ik dan een hartecho en een hartfilmpje krijg. Maar volgens mij is dat de standaard procedure.
echte vrienden krijg je niet en kopen maakt je wereld klein, echte vrienden krijg je door er zelf 1 te zijn.

Willy
Verslaafd aan het forum
Berichten: 14722
Lid geworden op: di okt 09, 2001 3:00 am
Locatie: Exloo
Contacteer:

Bericht door Willy » za feb 11, 2006 12:53 pm

Sanne als de uitslag bekend is wat je precies mankeert is het handig om dat met ons te delen om te zien of we wat voor je kunnen betekenen.
Met vriendelijke groeten,

Willy Witsel

Ben je blij met ons gratis advies doe dan
een tweet of een like bovenin deze forumpagina

SanneS
Nieuw in dit forum
Berichten: 3
Lid geworden op: do feb 09, 2006 9:02 pm
Locatie: ijsselstein

Bericht door SanneS » zo feb 19, 2006 1:19 pm

inmiddels heb ik vrijdag weer onderzoeken gehad. 8 maart zou ik naar de cardioloog moeten, maar dat is vervroegd naar 28 februari. Dus nog even afwachten.....
echte vrienden krijg je niet en kopen maakt je wereld klein, echte vrienden krijg je door er zelf 1 te zijn.

Willy
Verslaafd aan het forum
Berichten: 14722
Lid geworden op: di okt 09, 2001 3:00 am
Locatie: Exloo
Contacteer:

Bericht door Willy » zo feb 19, 2006 1:55 pm

oke......
Met vriendelijke groeten,

Willy Witsel

Ben je blij met ons gratis advies doe dan
een tweet of een like bovenin deze forumpagina

Willy
Verslaafd aan het forum
Berichten: 14722
Lid geworden op: di okt 09, 2001 3:00 am
Locatie: Exloo
Contacteer:

Bericht door Willy » za mar 11, 2006 5:01 pm

en wat is er nu uit gekomen?
Met vriendelijke groeten,

Willy Witsel

Ben je blij met ons gratis advies doe dan
een tweet of een like bovenin deze forumpagina

blondie
Verslaafd aan het forum
Berichten: 173
Lid geworden op: zo jan 01, 2006 11:50 pm
Contacteer:

Bericht door blondie » zo mar 12, 2006 1:03 am

Vroeg ik me ook net af

Plaats reactie