Voorstellen

Je kan je via dit forum aan de anderen voorstellen en discusieren over hart en vaatziekten.
Plaats reactie
Ienemien
Bekende op het forum
Berichten: 27
Lid geworden op: vr apr 03, 2020 4:56 pm

Voorstellen

Bericht door Ienemien » do mei 28, 2020 9:10 pm

Ik ben een vrouw van 55 jaar en bekend met hartfalen sinds begin maart, pompfunctie toen 22%. Op 18 mei nieuwe echo gehad en pompfunctie 30%. Ik ben er nog lang niet dus hulp is welkom. Vreemd genoeg heb ik weinig klachten.

Willy
Verslaafd aan het forum
Berichten: 14721
Lid geworden op: di okt 09, 2001 3:00 am
Locatie: Exloo
Contacteer:

Re: Voorstellen

Bericht door Willy » di jun 02, 2020 4:41 pm

Hallo Ienemien je woont in Drenthe en komt dinsdag 2 juni voor een intake bij mij thuis.

De cardioloog moet toestemming geven voor het gebruik van supplementen om "de gezondheid te verbeteren" dat is voldoende. Wil je dat aan hem of de hartfalen verpleegkundige vragen

Ik geef je toestemming om aan het besloten forum mee te doen, maar laat even weten in dit forum wat de cardio zegt
Met vriendelijke groeten,

Willy Witsel

Ben je blij met ons gratis advies doe dan
een tweet of een like bovenin deze forumpagina

Willy
Verslaafd aan het forum
Berichten: 14721
Lid geworden op: di okt 09, 2001 3:00 am
Locatie: Exloo
Contacteer:

Re: Voorstellen

Bericht door Willy » di jun 02, 2020 6:18 pm

Hier staat het besloten forum

viewforum.php?f=30&sid=cc0cb849e3d17cfe35edee7b90c38e36

Maak een kopie van je eerste bericht hier en plaats dat dan ook in da forum, en ook de medicijnen die je gebruikt

Voor de snelheid vraag via de HA of hij NT-Pro-BNP wil bepalen. Ik wil weten hoe ver de cardio gekomen is met verlagen van deze waarde

Laat ook je vitamine D prikken heb ik ok nodig in de behandeling

Verder staat deze vraag open
Willy schreef:
di jun 02, 2020 4:41 pm
De cardioloog moet toestemming geven voor het gebruik van supplementen om "de gezondheid te verbeteren" dat is voldoende. Wil je dat aan hem of de hartfalen verpleegkundige vragen
Met vriendelijke groeten,

Willy Witsel

Ben je blij met ons gratis advies doe dan
een tweet of een like bovenin deze forumpagina

Plaats reactie