bedandeling niet-ischemische cardiomyopathie Raymond

Je kan je via dit forum aan de anderen voorstellen en discusieren over hart en vaatziekten.
Plaats reactie
Raym0nd
Bekende op het forum
Berichten: 22
Lid geworden op: za mar 10, 2018 6:06 pm

bedandeling niet-ischemische cardiomyopathie Raymond

Bericht door Raym0nd » di mar 13, 2018 12:39 am

Ik zou graag met de supplementen beginnen en hulp krijgen van Willy zodat ik weet hoeveel ik moet nemen
Laatst gewijzigd door Raym0nd op wo apr 10, 2019 5:08 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

Willy
Verslaafd aan het forum
Berichten: 14721
Lid geworden op: di okt 09, 2001 3:00 am
Locatie: Exloo
Contacteer:

Re: bedandeling niet-ischemische cardiomyopathie Raymond

Bericht door Willy » di mar 13, 2018 3:56 pm

Ik behandel hartfalen nu al 15 jaar met succes, zie resultaten
https://pilliewillie.nl/hart-en-vaatzie ... esultaten/

Ik heb nog niet mee gemaakt dat patiënten dit op eigen kracht voor elkaar kregen. Vanwege de keuzes die gemaakt moeten worden en welke producten moeten worden gebruikt en welke dosering verantwoord is. We gebruiken afhankelijk van de situatie vaak maar een klein aantal supplementen. Dat bespaart op kosten. Als de huisarts door u op de hoogte gesteld is van onze behandeling kan hij een bepaald supplement voorschrijven, dat bespaart ook op kosten. De supplementen gaan prima samen met de geneesmiddelen van de cardioloog.

Hartfalen is een potentieel dodelijke ziekte. Een patiënt heeft met medicatie van de cardioloog vaak nog 5 - 10 jaar te leven en bij harttransplantatie nog 10 - 15 jaar. Niet alle patiënten komen in aanmerking voor transplantatie.

De kosten voor ondersteuning zijn LAAG t.o.v. de kosten van de supplementen. De consultkosten bedragen ongeveer € 200 - 300 voor twee jaar begeleiding.
De behandeling duurt 2 – 3 jaar. Aan het begin zien we elkaar wat vaker, later volg ik de frequentie van de cardioloog. Pas als er nieuwe waarden bekend zijn maken we dan een afspraak om te zien of we de interventie moeten bijstellen.

De cardioloog moet toestemming geven voor het gebruik van supplementen om "de gezondheid te verbeteren" dat is voldoende.

KOSTEN CONSULT
Kosten voor consulten: op basis van een “strippenkaart” waarmee 90 minuten begeleiding wordt ingekocht voor € 90,- exclusief BTW. Deze consulten worden niet door de ziektekostenverzekering vergoed. Het consult gaan via skype, facetime of telefoon, email en eventueel forum. Maar het is ook mogelijk om een face-to-face consult te doen in Exloo, Drenthe.

1e CONSULT
De behandeling duurt 2 – 3 jaar. Aan het begin zien we elkaar wat vaker, later volg ik de frequentie van de cardioloog. Pas als er nieuwe waarden bekend zijn maken we dan een afspraak om te zien of we de interventie moeten bijstellen.

Wil je begeleiding?

Begeleiding gaat via telefoon, skype, facetime of bij mij thuis in Exloo

gr willy
Met vriendelijke groeten,

Willy Witsel

Ben je blij met ons gratis advies doe dan
een tweet of een like bovenin deze forumpagina

Raym0nd
Bekende op het forum
Berichten: 22
Lid geworden op: za mar 10, 2018 6:06 pm

Re: bedandeling niet-ischemische cardiomyopathie Raymond

Bericht door Raym0nd » di mar 13, 2018 8:36 pm

graag maak ik gebruik van je hulp.
Laatst gewijzigd door Raym0nd op wo apr 10, 2019 5:16 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Ericdefietser
Nieuw in dit forum
Berichten: 1
Lid geworden op: za apr 14, 2018 8:54 pm

Re: bedandeling niet-ischemische cardiomyopathie Raymond

Bericht door Ericdefietser » za apr 14, 2018 10:17 pm

Welkom allen heeft u even?

Ik zal me even voorstellen, ik ben Eric 56 uit Middelburg en heb net een account aangemaakt bij PillieWillie.

Pillie ken ik verder niet, maar wil het even van me afschrijven en misschien adviezen geven als mens.

Raymond, jouw verhaal is zo herkenbaar... ik was nooit ziek, ineens een longontsteking in 2007 was toen 45, ziekenhuizen intensive care en dergelijke.

Implantatie van een ICD-Crt-D, heb nu mijn 3de in 11 jaar, zie Stin.nl, ejectiefractie was ooit 11%... nu 45%:)

Revalideren on and on, pillen, pillen heb er nooit in geloofd in deze industrie.

Conclusie ik heb dus ook gedilateerde niet ischemische cardiomyopathie, waarschijnlijk erfelijk, een gen.

https://www.google.nl/search?ei=-pHPWvT ... Kn8nzuqUA8

Ben nu 11 jaar verder, ok uitbehandeld dus.

Altijd leuk wat Pillie zoal schrijft met humor:) voor me zelf heb ik de leukste zaken eruit gehaald en opgepikt.

Korte persoonlijke samenvatting:

Zoals voorgeschreven, ben ok eigenwijs,

- ik gebruik betablokkers voor de helft
- ik gebruik ace-inhabitor voor een kwart
- bloedverdunners geen, gebruik liever 50 mg Aspirine

Gestopt met Ivabradine en Xarelto sinds 6 maanden, voel me prima.

Resultaten 2007 NYHA klasse 3, 2017 NYHA klasse 1, geen beperkingen dus.

Hier leef ik op:

Ochtend:

- Carvedilol 6,25 mg
- Lisinopril 5 mg

Middag:

- CoQ10 1 x 200 mg of 1 x 100 mg
- Omega 3 2 x 1000 mg
- Kurkuma 2 x 600 mg

Avond:

- Aspirine 50 mg
- Levertraan 1 x 450 mg
- Vitamine A - Z 1 x 1/2
- Vitamine C 1 x 70 mg Roter
- Vitamine D3 1 x 20 mg Davitamon


En niet onbelangrijk, klinkt achterhaald maar is wel zo, blijf bewegen, in mijn geval is dit fietsen, vandaag mijn record gehaald = 216 km in 6 dagen, dit jaar al 1665 km in ruim 4 maanden, ter info in 2008 kon ik slechts 853 km in 1 jaar fietsen.

Klinkt misschien alles een beetje "warrig" met de details, maar ben graag open, het neemt helaas beslag op je "leven" dit doet deze vervelende ziekte.

Sterkte en geluk allen.

Eric


















Raym0nd
Bekende op het forum
Berichten: 16
Lid geworden op: Za Mar 10, 2018 6:06 pm
bedandeling niet-ischemische cardiomyopathie Raymond
Berichtdoor Raym0nd » Di Mar 13, 2018 12:39 am

Ik ben een 45 jarige man zonder voorgeschiedenis met hart problemen. Wel ben ik al jaren niet fit zonder een echte reden.

Eind november 2017 ging het opeens in een paar dagen erg slecht. ik kon niet meer op mijn rug liggen was erg kortademig en verzwakt. Pas na een week besloot de huisarts na meerdere bezoeken me door te sturen naar de eerste hulp. Daar aangekomen bleek na het maken van een hart Echo dat ik een vergroot hart heb en na verdere onderzoeken is de stempel niet-ischemische cardiomyopathie geworden. mijn EF op dat moment 30% met een bloeddruk van 179/118

daarop ben ik op het standaard protocol gezet van bloedverdunners / beta blokkers etc.

vandaag heb ik de 3 maanden MRI gehad en krijg over enkele weken daarvan de uitslag

het ziekenhuis komt niet verder dan dat het een niet behandelbare aandoening is. Daar wil ik niet aan en kwam dit forum tegen

Ik zou graag met de supplementen beginnen en hulp krijgen van Willy zodat ik weet hoeveel ik moet nemen en dit verder op kan pakken om beter te worden
Omhoog
Willy
Verslaafd aan het forum
Berichten: 12903
Lid geworden op: Di Okt 09, 2001 3:00 am
Locatie: Exloo
Contact: Contact Willy
Re: bedandeling niet-ischemische cardiomyopathie Raymond
Berichtdoor Willy » Di Mar 13, 2018 3:56 pm

Ik behandel hartfalen nu al 15 jaar met succes, zie resultaten
https://pilliewillie.nl/hart-en-vaatzie ... esultaten/

Ik heb nog niet mee gemaakt dat patiënten dit op eigen kracht voor elkaar kregen. Vanwege de keuzes die gemaakt moeten worden en welke producten moeten worden gebruikt en welke dosering verantwoord is. We gebruiken afhankelijk van de situatie vaak maar een klein aantal supplementen. Dat bespaart op kosten. Als de huisarts door u op de hoogte gesteld is van onze behandeling kan hij een bepaald supplement voorschrijven, dat bespaart ook op kosten. De supplementen gaan prima samen met de geneesmiddelen van de cardioloog.

Hartfalen is een potentieel dodelijke ziekte. Een patiënt heeft met medicatie van de cardioloog vaak nog 5 - 10 jaar te leven en bij harttransplantatie nog 10 - 15 jaar. Niet alle patiënten komen in aanmerking voor transplantatie.

De kosten voor ondersteuning zijn LAAG t.o.v. de kosten van de supplementen. De consultkosten bedragen ongeveer € 200 - 300 voor twee jaar begeleiding.
De behandeling duurt 2 – 3 jaar. Aan het begin zien we elkaar wat vaker, later volg ik de frequentie van de cardioloog. Pas als er nieuwe waarden bekend zijn maken we dan een afspraak om te zien of we de interventie moeten bijstellen.

De cardioloog moet toestemming geven voor het gebruik van supplementen om "de gezondheid te verbeteren" dat is voldoende.

KOSTEN CONSULT
Kosten voor consulten: op basis van een “strippenkaart” waarmee 90 minuten begeleiding wordt ingekocht voor € 90,- exclusief BTW. Deze consulten worden niet door de ziektekostenverzekering vergoed. Het consult gaan via skype, facetime of telefoon, email en eventueel forum. Maar het is ook mogelijk om een face-to-face consult te doen in Exloo, Drenthe.

1e CONSULT
De behandeling duurt 2 – 3 jaar. Aan het begin zien we elkaar wat vaker, later volg ik de frequentie van de cardioloog. Pas als er nieuwe waarden bekend zijn maken we dan een afspraak om te zien of we de interventie moeten bijstellen.

Wil je begeleiding?

Begeleiding gaat via telefoon, skype, facetime of bij mij thuis in Exloo

gr willy

Willy
Verslaafd aan het forum
Berichten: 14721
Lid geworden op: di okt 09, 2001 3:00 am
Locatie: Exloo
Contacteer:

Re: bedandeling niet-ischemische cardiomyopathie Raymond

Bericht door Willy » zo apr 15, 2018 2:41 pm

Dank je wel Erik voorje reactie. Ik hoop dat deze voor uit gang blijft en dat he straks weer 60% scored
Met vriendelijke groeten,

Willy Witsel

Ben je blij met ons gratis advies doe dan
een tweet of een like bovenin deze forumpagina

Plaats reactie