DCM

Je kan je via dit forum aan de anderen voorstellen en discusieren over hart en vaatziekten.
Plaats reactie
Jos16
Ervaren met het forum
Berichten: 59
Lid geworden op: do jan 22, 2015 11:17 am
Locatie: Emmeloord

DCM

Bericht door Jos16 » ma feb 27, 2017 8:05 pm

Twee jaar geleden kreeg ik de diagnose DCM te horen met ritmestoornissen; het hart was gedilateerd en ik had een EJF van rond de 40%. Allengs kwam ik erachter dat de ritmestoornissen de oorzaak zijn van de DCM en niet andersom. Behandeling in het ziekenhuis heeft de Atriumfibrilatie voor een groot deel verholpen
Vandaag naar de Cardioloog geweest in Leiden. Goed nieuws; het hart is in zijn geheel weer in normaal formaat en EJF is normaal. De Pilliewillie kuur heeft daar zeker aan bijgedragen; die heeft er voor gezorgd dat het hart sneller kon herstellen
Ik heb nog een beetje last van AF en Bigeminie; voor de AF krijg ik behandeling (tweede ablatie) en voor de Bigeminie kijken we het aan; de oorzaak was polytoop waardoor ablatie geen zin heeft. Één keer per jaar kan ik terug komen voor controle om te kijken of het hart decompenseert.

Willy
Verslaafd aan het forum
Berichten: 14721
Lid geworden op: di okt 09, 2001 3:00 am
Locatie: Exloo
Contacteer:

Re: DCM

Bericht door Willy » di feb 28, 2017 12:33 pm

Jos zou je dit bericht in het resultaten forum willen plaatsen als reactie op je andere gemelde resulaten

zie viewtopic.php?f=106&t=11608&p=96805#p96805

daar help je me mee!!
Met vriendelijke groeten,

Willy Witsel

Ben je blij met ons gratis advies doe dan
een tweet of een like bovenin deze forumpagina

Plaats reactie