erfelijke dcm

Je kan je via dit forum aan de anderen voorstellen en discusieren over hart en vaatziekten.
Plaats reactie
r@sie
Nieuw in dit forum
Berichten: 2
Lid geworden op: ma feb 13, 2017 11:05 am

erfelijke dcm

Bericht door r@sie » ma feb 13, 2017 10:08 pm

waar ik al zo bang voor was, na dna onderzoek is gebleken dat ik het gen voor dcm heb en evt mijn kinderen ook. door persoonlijke omstandigheden ben ik hier al 20 jaar bang voor om een hartziekte te krijgen en dan is het zover ..het staat zwart op wit.ik ben nu heel verward en bang . ik heb ook b12 tekort en ben lichamelijk al niet fit. ik zou graag willen weten of ik door supplementen ook kan beinvloeden dat de het gen niet tot werking komt. wat kan ik precies nemen .ik neem al magnesiumcitraat , vitame d3 en foliumzuur voor mijn b12

r@sie
Nieuw in dit forum
Berichten: 2
Lid geworden op: ma feb 13, 2017 11:05 am

Re: erfelijke dcm

Bericht door r@sie » di feb 14, 2017 9:24 pm

ik zou graag willen weten welke supplementen het beste zijn en de dosis

Willy
Verslaafd aan het forum
Berichten: 14721
Lid geworden op: di okt 09, 2001 3:00 am
Locatie: Exloo
Contacteer:

Re: erfelijke dcm

Bericht door Willy » wo feb 15, 2017 12:53 pm

Een erfelijke DCM is voor mij geen eindpunt maar een begin

Ik behandel al een aantal patienten met succes met een genetisch probleem, ook kinderen
Met vriendelijke groeten,

Willy Witsel

Ben je blij met ons gratis advies doe dan
een tweet of een like bovenin deze forumpagina

Willy
Verslaafd aan het forum
Berichten: 14721
Lid geworden op: di okt 09, 2001 3:00 am
Locatie: Exloo
Contacteer:

Re: erfelijke dcm

Bericht door Willy » wo feb 15, 2017 1:48 pm

Extra info

Ik behandel hartfalen nu al 15 jaar met succes, zie resultaten

https://pilliewillie.nl/hart-en-vaatzie ... esultaten/

Ik heb nog niet mee gemaakt dat patiënten dit op eigen kracht voor elkaar kregen. Vanwege de keuzes die gemaakt moeten worden en welke producten moeten worden gebruikt en welke dosering verantwoord is. We gebruiken afhankelijk van de situatie vaak maar een klein aantal supplementen. Dat bespaart op kosten. Als de huisarts door u op de hoogte gesteld is van onze behandeling kan hij een bepaald supplement voorschrijven, dat bespaart ook op kosten. De supplementen gaan prima samen met de geneesmiddelen van de cardioloog.
Met vriendelijke groeten,

Willy Witsel

Ben je blij met ons gratis advies doe dan
een tweet of een like bovenin deze forumpagina

Plaats reactie