IST - Sinus Tachycardie - meer lotgenoten?

Je kan je via dit forum aan de anderen voorstellen en discusieren over hart en vaatziekten.
Plaats reactie
Patfal
Nieuw in dit forum
Berichten: 2
Lid geworden op: di jun 14, 2016 8:37 pm

IST - Sinus Tachycardie - meer lotgenoten?

Bericht door Patfal » di jun 14, 2016 8:40 pm

8 juni zou mijn moeder geableert worden, ze zouden de sinusknoop en boezems gaan bekijken en gaan branden.

laas heeft de operatie niet kunnen slagen, eigenlijk is alles niet meer door gegaan.

Na 2,5 á 3 uur werd mijn moeder weer terug naar boven gebracht. Wij stonden al raar te kijken waarom ze al terug kwam omdat de operatie behoorlijk wat tijd in beslag zou nemen.

Tijdens het opwekken (d.m.v. speciale medicatie en de catheters) konden ze precies zien waar het probleem vandaan kwam en dan op die plekken gaan branden.
Op die manier kwamen ze erachter dat niet alleen één of paar delen, maar de hele sinusknoop niet functioneert. Een stukje branden had geen zin, de hele sinusknoop moet weggebrand worden en dan zou er plaats gemaakt worden voor een pacemaker.

Ze hadden dit zelfs al klaargelegd inmiddels, alleen dit was toch een hele andere plan dan dat eigenlijk de bedoeling was. Niet een keuze die je zo even 1, 2, 3 maakt.

Het komt er dus eigenlijk op neer dat haar sinusknoop weggebrand moet worden en er een pacemaker komt. Hoe, wat en wanneer dat wordt later duidelijk.

Omdat Inappropriate Sinus Tachycardie (IST) vrij weinig voor komt en een sinusknoop die zowat niet functioneert helemaal, zijn wij benieuwd of er mensen zijn op de forum die hiermee ervaring hebben, of hetzelfde hebben.

Veel liefs van ons -x-

Willy
Verslaafd aan het forum
Berichten: 14721
Lid geworden op: di okt 09, 2001 3:00 am
Locatie: Exloo
Contacteer:

Re: IST - Sinus Tachycardie - meer lotgenoten?

Bericht door Willy » wo jun 15, 2016 3:36 pm

Ik ken geen mensen op dit forum die deze aandoening hebben

wij behandelen ritme stoornissen vaak met voeding, meer kalium

het monkey protocol

2 - 3 bananen, 5 gedroogde abrikozen per dag

2 x per week spinazie of elke dag een green smoothie met spinazie en bosfruit
Met vriendelijke groeten,

Willy Witsel

Ben je blij met ons gratis advies doe dan
een tweet of een like bovenin deze forumpagina

Patfal
Nieuw in dit forum
Berichten: 2
Lid geworden op: di jun 14, 2016 8:37 pm

Re: IST - Sinus Tachycardie - meer lotgenoten?

Bericht door Patfal » do jun 16, 2016 11:13 am

Hoi, ik eet dagelijks bananen denk nirt dat het voor deze stoornissen werkt, maar toch bedankt voor de tip.

Willy
Verslaafd aan het forum
Berichten: 14721
Lid geworden op: di okt 09, 2001 3:00 am
Locatie: Exloo
Contacteer:

Re: IST - Sinus Tachycardie - meer lotgenoten?

Bericht door Willy » do jun 16, 2016 12:01 pm

Sorry dat ik hier niets kan doen

:oops:
Met vriendelijke groeten,

Willy Witsel

Ben je blij met ons gratis advies doe dan
een tweet of een like bovenin deze forumpagina

Plaats reactie