slagader in linkerpols verstopt

Je kan je via dit forum aan de anderen voorstellen en discusieren over hart en vaatziekten.
Plaats reactie
steenis
Nieuw in dit forum
Berichten: 1
Lid geworden op: za dec 13, 2014 12:23 pm

slagader in linkerpols verstopt

Bericht door steenis » za dec 13, 2014 12:41 pm

Hallo

Ik ben een man van 58 jaar, Ik kreeg een week of acht geleden ineens een heel pijnlijke linker wijsvinger, duim, muis van de hand, en pols, en ook waren ze wat blauw en koud en ook de nagels, dat bleef enkele dagen en nachten aanhouden en ben er mee naar de huisarts geweest, die dacht dat het renaud kon zijn al vond hij het maar raar dat het aan één hand was omdat dat meestal aan twee handen is, maar heeft mij bloedverwijders gegeven maar kreeg e vreselijke hoofdpijn van en ook kreeg ik overal galbulten en werd ik heel misselijk dus de volgende morgen de huisarts weer gebeld en die zij dat ik er gelijk mee moest stoppen, en even aan te kijken of het wat beter ging anders moest ik weer bellen en kreeg ik andere tabletten, dus gewacht en het ging steeds beter de pijn nam af tot ik helemaal geen pijn meer had en ook niet meer blauw werden, alleen mijn wijsvinger werd bij koude en als ik hem gebruikte b.v bij het aardappelschillen e boodschap tassen dragen wit en doof.en als hij weer warm werd werd hij gewoon net als de andere vingers ook niet blauw of heel rood maar normaal.
Dus weer naar de huisarts en die heeft de bloeddruk ook gemeten en was aan de hoge kant145/96 ik heb al een hele tijd van bloeddruk schommelingen dan weer te hoog dan te laag, en dan weer normaal. en de huisarts kon ook geen polsslag voelen dus heeft hij mij doorgestuurd naar het ziekenhuis daar heb ik twee onderzoeken gehad een echo van de halsslagaders en ook de bloed doorstroming in de vingers gemeten. Nu moet ik maandag 15 December voor de uitslag, maar nu ben ik bang dat het een hartziekte is en wilde ik vragen of er mensen zijn die dit probleem herkennen en wat het kan zijn?

Johan

Corrij (therapeut)
Verslaafd aan het forum
Berichten: 3948
Lid geworden op: do mei 19, 2005 10:46 pm
Contacteer:

Re: slagader in linkerpols verstopt

Bericht door Corrij (therapeut) » za dec 13, 2014 9:40 pm

Hallo Johan,

Ik kan me je angst wel een beetje voorstellen, maar volgens mij staat dit los van een hartprobleem.
Het lijkt meer op een vaatprobleem.
Wacht de uitslag even af die is immers over een paar dagen.

vriendelijke groet,
Corrij
Those who do not have enough time for good health,
will not have good health for enough time.

Plaats reactie