hartfalen Jan

Je kan je via dit forum aan de anderen voorstellen en discusieren over hart en vaatziekten.
Plaats reactie
j.harsevoort
Verslaafd aan het forum
Berichten: 118
Lid geworden op: do okt 23, 2014 8:56 pm

Re: hartfalen Jan

Bericht door j.harsevoort » za okt 25, 2014 7:12 am

Sinds 2007 biventriculair falen, linkerventrikelfalen 25% rechrts matig.veel rechtsdrukken.
herpusvirus6.tamponade.CRTD.
Op 31 augustus huisarts, i.v.m. malaise, melatonine tabl. gekregen. 1sept. huisartsenpostZwolle, maagbeschermer gekregen. s,avonds bloeddruk 75/55 2sept.huisartsenpost gebeld, zijn gekomen. laten Jan achter. Zelf naar het ziekenhuis gegaan ,cardiologiepost. Jan zat vol vocht.
Opname. Infuus,lage tensie 50/40 hartfilmpje, geen urine, veel stolsels in blaas , dikke spoelcatheter in blaas gedaan, gespoeld mat 3 liter zak, allemaal bloed hing aan bed. dinsdag echo, liter vocht in hartezakje met ontsteking en bloed. met drain verwijderd.tensie gelijk naar 100/70.maar geen urine. woensdag Jan zou naar huis om te sterven. s,nachts via google Willy gevonden. s,mo gebeld. s,mi. 4Q10 Jan gegeven urine gaat lopen. artsen komen,zien dit en gaan de volgende dag verder. urine blijft stromen. Herpusvirus6,infuus met virusremmer.De gehele opname stond in teken van overlijden. Eerst 3 dagen, daarna 3 weken, daarna half jaar, daarna binnen een jaar, daarna weten we niet.Bij ontslag 2 maand.Was ontslagen, ritmestoornis, betablokker vergeten. toen nog 1,5 week Z.H. opname. Nu moe en slechte nierfunctie.

j.harsevoort
Verslaafd aan het forum
Berichten: 118
Lid geworden op: do okt 23, 2014 8:56 pm

Re: hartfalen Jan

Bericht door j.harsevoort » za okt 25, 2014 10:36 am

Dag Willy, er is iets misgegaan met de acetyl L. Carnitine denk ik.
Jan heeft deze in het ziekenhuis steeds door de pap gedaan. Staat op het potje van nova vitae.
Nu werken ze goed, maar plast hij weer als een lier.
Heeft het gebruik van de carnitine hier invloed op???
Hij is zo zwak en slap.

Willy
Verslaafd aan het forum
Berichten: 14721
Lid geworden op: di okt 09, 2001 3:00 am
Locatie: Exloo
Contacteer:

Re: hartfalen Jan

Bericht door Willy » za okt 25, 2014 11:01 am

Er gaat van alles mis steeds. Bij de artsen in Zwolle, bij jullie. Vandaar dat je nu op het forum zit.

Ik ga je straks toegang geven op het behandelingsforum want ik beantwoord hier GEEN vragen die met supplementen te maken hebben.

Ik heb een vraag aan je. Hebben de artsen die Jan Behandelen bezwaar dat je Jan supplementen heeft om zijn gezondheid te verbeteren?
Met vriendelijke groeten,

Willy Witsel

Ben je blij met ons gratis advies doe dan
een tweet of een like bovenin deze forumpagina

j.harsevoort
Verslaafd aan het forum
Berichten: 118
Lid geworden op: do okt 23, 2014 8:56 pm

Re: hartfalen Jan

Bericht door j.harsevoort » ma okt 27, 2014 9:19 pm

Dag Willy, ik zit toch al op het forum.?
Het komt bij mij over of zijn er twee forums.
Een verhalenforum en een forum waar ik vragen kan stellen over voedingssupplementen.
Klopt dat?
Ik ben een oen!!!!!!!!!!!! En momenteel heel erg chaotisch. Klopt!!!!
Maar nu heb ik precies gedaan wat in de mail van Marion stand.
n.l. aangetikt NIEUW ANTWOORD.
Gaat het nu goed?

Gebruikersavatar
Marion
Verslaafd aan het forum
Berichten: 1164
Lid geworden op: za jul 24, 2004 12:49 am
Locatie: Maarn
Contacteer:

Re: hartfalen Jan

Bericht door Marion » ma okt 27, 2014 10:12 pm

Hallo Janny :P

Welkom op dit forum!
En ja, je hebt het nu goed begrepen.
Op dit forum kan iedereen terecht en is altijd een start, kennismaking, en 'eerste hulp'

Daarnaast is een besloten forum waartoe je dus toegang moet krijgen.
In het besloten forum kan je vragen stellen en adviezen krijgen zonder dat iedereen dit kan zien.

Ik laat je nu iets zien waarbij je kan zien hoe handig dit allemaal is:
Willy schreef: Ik heb een vraag aan je. Hebben de artsen die Jan Behandelen bezwaar dat je Jan supplementen heeft om zijn gezondheid te verbeteren?

Er is dus een mogelijkheid om een stukje tekst uit een eerder bericht aan te halen om je vraagstelling te verduidelijken of wat dan ook.
Hoe dit werkt, leg ik je later wel uit, vooralsnog is het handig als d.m.v. wederom NIEUW ANTWOORD aan te klikken Willy antwoord geeft op zijn vraag :wink:

Succes
Groetjes Marion :P

Willy
Verslaafd aan het forum
Berichten: 14721
Lid geworden op: di okt 09, 2001 3:00 am
Locatie: Exloo
Contacteer:

Re: hartfalen Jan

Bericht door Willy » di okt 28, 2014 10:48 am

Ja Janny zo gaat het goed.

Als je ook nog een vinkje gezet hebt dat je een email wilt krijgen als ik reageer voordat je op de knop VERSTUREN drukt dan krijg je NU een email.

Ja ik wil graag antwoord op mijn vraag.
Met vriendelijke groeten,

Willy Witsel

Ben je blij met ons gratis advies doe dan
een tweet of een like bovenin deze forumpagina

j.harsevoort
Verslaafd aan het forum
Berichten: 118
Lid geworden op: do okt 23, 2014 8:56 pm

Re: hartfalen Jan

Bericht door j.harsevoort » di okt 28, 2014 2:35 pm

Dag Willy, even een reactie op je vraag. Nu in dit forum.
Vanaf dag 3 in het ziekenhuis heb ik verteld dat we voedingssupplementen gebruiken.
Ikheb gezegd dat ik mij in eerste instantie wat ongerust maakte, of deze voedingssupplementen invloed had op de medicatie die Jan kreeg. Hij kende de D. Ribose niet. Heeft het goed nagekeken op de computer en het was prima dat we er mee doorgingen.Geen punt! De verpleging was verbaasd dat het vocht zo goed afgezogen werd. Ze keken op het D.Ribosepotje en waren erg nieuwsgierig moet ik zeggen. Hebben het er verder niet weer over gehad. Op het dossier stond elke keer dat hij voedingssupplementen gebruikte. Geen probleem!!!! Later heb ik nog gevraagd of de Q10 samen met de bloeddrukverlagers gegeven kon worden, omdat ik op de mail las dat Q10 de bloeddruk kan verlagen. Nee, zeiden ze, geen probleem. Het zijn voedingssupplementen , mag je gewoon geven!!!!!!
Dus daarin hebben wij geen problemen ondervonden.
Groet Janny.

Willy
Verslaafd aan het forum
Berichten: 14721
Lid geworden op: di okt 09, 2001 3:00 am
Locatie: Exloo
Contacteer:

Re: hartfalen Jan

Bericht door Willy » di okt 28, 2014 2:57 pm

Oke Janny ik heb je toegang gegeven op het BAHENDELINGS FORUM

Dat staat hier viewforum.php?f=30

Plaats daar met de knop NIEUW ONDERWERP en bericht met de titel

Behandeling Jan Hartfalen

Vertel daar even wat Jan gebruikt aan medicijnen en supplementen met de dosis er bij

Dus niet hier verder gaan maar nu naar het behandel forum
Met vriendelijke groeten,

Willy Witsel

Ben je blij met ons gratis advies doe dan
een tweet of een like bovenin deze forumpagina

Plaats reactie