weet iemand wat dit kan zijn ?

Je kan je via dit forum aan de anderen voorstellen en discusieren over hart en vaatziekten.
Plaats reactie
denise84
Nieuw in dit forum
Berichten: 4
Lid geworden op: za aug 28, 2010 8:57 pm

weet iemand wat dit kan zijn ?

Bericht door denise84 » ma nov 15, 2010 4:39 pm

na diverse hart filmpjes en nooit wat kunnen vinden behalve een snel hart ritme blijf ik last van me hart houden, ik heb nu sinds gister een raar gevoel als ik me om draai op de bank ofzo dan voel ik hem bonken, ook zweet ik erg. gister had ik ook dat ik ineens een optater kreeg en ik het heel koud kreeg en het zweet me uit brak. nu heb ik dus soms bij het slikken ook last ( dan krijg ik een soort hartklopping ) ik heb beta blokkers en diverse medicijnen tegen psychische problemen en op het moment heb ik valeriaan 125 mg voor als de spanning me te veel word, aub zeg nu niet dat die klachten door die spanningen komen, ik loop al tien jaar met spanningen en dan zou ik dit echt wel herkennen. kan het komen door de valeriaan ? ik kan er niks over vinden op internet, ik neem ze onregelmatig in. ik ben gewoon bang om nu weer te gaan liggen op de bank omdat ik gewoon weet dat mijn hart dan raar gaat doen.

Corrij (therapeut)
Verslaafd aan het forum
Berichten: 3948
Lid geworden op: do mei 19, 2005 10:46 pm
Contacteer:

Bericht door Corrij (therapeut) » ma nov 15, 2010 10:08 pm

Hallo Denise,


Er zijn geen serieuze bijwerkingen gemeld van dit kruid. Wel moet men voorzichtig zijn, wanneer er antidepressiva worden gebruikt aangezien experimenten buiten het lichaam ( in vitro) lieten zien dat Valeriaan bepaalde enzymen in de lever kan vertragen (CYP3A4). Het is dan ook verstandig Valeriaan niet te gebruiken bij een leverziekte

Mag ik vragen hoe oud je bent?

Weet je of je schildklier goed werkt? Herken je iets van onderstaande klachten?
overmatig transpireren, last van de warmte, beven, hartkloppingen, kortademigheid bij inspanning, veel eten maar toch of afvallen (of niet aankomen), warm-vochtige trillende handen en vingers, struma, onrustig, zenuwachtig/nerveus, druk gejaagd, overactief ondanks vermoeidheid. Spaarzame menstruatie die ook kan wegblijven, diarree / brijachtige ontlasting.

groetjes,
Corrij
Those who do not have enough time for good health,
will not have good health for enough time.

denise84
Nieuw in dit forum
Berichten: 4
Lid geworden op: za aug 28, 2010 8:57 pm

Bericht door denise84 » ma nov 15, 2010 10:33 pm

ja ik herken bijna alle klachten. maar ik ben een jaar of 2 geleden nog geprikt op me schildklier dus ik weet niet of het dat is. heel erg bedankt voor je reactie.

Plaats reactie