dringende vraag

Je kan je via dit forum aan de anderen voorstellen en discusieren over hart en vaatziekten.
Plaats reactie
denise84
Nieuw in dit forum
Berichten: 4
Lid geworden op: za aug 28, 2010 8:57 pm

dringende vraag

Bericht door denise84 » za aug 28, 2010 9:04 pm

hallo ik ben denise en ik ben 26 jaar, na jaren lange tijden van stress angst en spanningen ben ik nu op het punt dat ik een dringende vraag heb ik zal eerst wat over mezelf vertellen.

ik lig al jarenlang met onbekende lichamelijke klachten in de lappenmand. w.o licht in het hoofd, sinustachycardie en gewoon algeheel niet lekker voelen. nu zijn die klachten vaak verwezen op spanningen hyperventilatie en stress en in het verleden was dat ook vaak het geval. ik heb een tijd heel erg last gehad van overslagen, hartkloppingen en een te snel hartritme. ik ben daarvoor bij een cardioloog geweest en er kwam niks bijzonders uit behalve een te snel hart ritme. daarvoor heb ik de beta blokker : bisoprololfumaraat gekrege 5 mg per dag.

nu mijn vraag : ik voel me al weken erg ziek... alsof ik zwaar de griep heb, heel erg zweten, misselijk, licht in het hoofd etc... en nu heb ik sinds gister terugkerende pijn op me borst wat gepaard gaat met dove en koude vinger toppen en hart overslagen en hartkloppingen. word het tijd een dokter in te schakelen ? de pest is alleen dat ik door mijn problemen vaak bij een dokter geweest ben en hij of zij me hoogstwaarschijnlijk weg zal sturen maar wat als er nu echt wat is met me hart ? ik voel de pijn als een beklemmend drukkend gevoel voornamelijk achter me borst been.

is er iemand die tips heeft ?

ik moet wel zeggen dat ik rook en te dik ben. ik ben 1,63 en weeg 80 kilo

Corrij (therapeut)
Verslaafd aan het forum
Berichten: 3948
Lid geworden op: do mei 19, 2005 10:46 pm
Contacteer:

Bericht door Corrij (therapeut) » zo aug 29, 2010 12:35 pm

Hallo Denise,

Tja, ik denk dat je het antwoord eigenlijk zelf ook weet.
Dit soort klachten moet je serieus nemen en vragen om een verwijzing naar de cardioloog.
Neem iemand mee en dring aan op een verwijzing,

groetjes,
Corrij
Those who do not have enough time for good health,
will not have good health for enough time.

Plaats reactie