Voedingssupplementen maken verschil.

Je kan je via dit forum aan de anderen voorstellen en discusieren over hart en vaatziekten.
Plaats reactie
robin
Verslaafd aan het forum
Berichten: 208
Lid geworden op: za jul 03, 2004 10:52 pm
Locatie: 's-gravendeel
Contacteer:

Voedingssupplementen maken verschil.

Bericht door robin » di mar 23, 2010 11:52 pm

Hallo Willy,
Ik kan mijn historie niet meer vinden in deze gebruikersgroep.
Bestaat dit nog of is dit naar een ander forum overgeheveld?
Er is een groep waar ik geen toegang tot heb tewijl ik wel aan de 3 voorwaarden voldoe. Kun je me hier toegang tot geven?
Ik ben een tijd gestopt met enkele supplementen om te kijken of dit verschil maakt.
Inderdaad, dit maakt een negatief verschil en ik heb zojuist weer het volledige pakket aangeschaft om dit weer te gaan gebruiken.
Vriendelijke groet,

Robin

Willy
Verslaafd aan het forum
Berichten: 14722
Lid geworden op: di okt 09, 2001 3:00 am
Locatie: Exloo
Contacteer:

Bericht door Willy » zo mar 28, 2010 2:34 pm

Jouw bericht staat op de oude pagina's van dit forum want je bent na de kennismaking dor gestuurd naar het besloten behandelingsforum

Daar staan al je gegevens

Misschien is het leuk vor mensen die dit forum ALLEEN willen lezen en die dus niet op het behandelingsforum zitten om jouw verhaal te lezen in het resultaten forum

Zo van hoe het was voor "het pillie willie tijdperk"

Hoe het met je ging toen je supplementen gebruikte

en wat er gebeurde toen je er weer mee was gestopt.

ik weet zeker dat jouw resultaten verhaal een goed einde zal hebben en dat het na de zomer al weer een stuk beter met je gaat.

Als dit soort info op het resultaten forum zet als status bericht dan help je daar andere mensen mee die in dezelfde situatie zitten maar de "pillie willie - corrij" stap niet durven maken.
Met vriendelijke groeten,

Willy Witsel

Ben je blij met ons gratis advies doe dan
een tweet of een like bovenin deze forumpagina

Plaats reactie