Gedilateerde cardiomyopathie + hartritmestoornissen

Je kan je via dit forum aan de anderen voorstellen en discusieren over hart en vaatziekten.
Plaats reactie
caroooo94
Zeer ervaren met het forum
Berichten: 99
Lid geworden op: ma mar 01, 2010 11:18 pm
Locatie: Berkel en Rodenrijs

Gedilateerde cardiomyopathie + hartritmestoornissen

Bericht door caroooo94 » di mar 02, 2010 12:00 am

Hallo,

Ik ben Carolien en 15 jaar oud. In juni 2009 ben ik met schoolgym (rondjes rennen) twee keer achterelkaar flauwgevallen. Tijdens het rennen kreeg ik last op de borst, hoofdpijn en werd ik duizelig. In het begin toen ik alleen nog maar pijn op de borst had, dacht ik dat het geen kwaad kon. Later ben ik toch gestopt met rennen en lopend flauwgevallen. Na een paar ziekenhuis bezoeken, kwam al vrij snel naar voren, dat ik gedilateerde cardiomyopathie heb en ook hartritmestoornissen. Mijn hartspier is verwijd en heeft een pompfunctie van 30%. Ik ben ook gelijk begonnen met medicijnen (bloedverdunners, bloeddrukverlagers en hartversterkers).
In juli 2009 (een maand later) kreeg ik al een ICD (pacemaker + defribilator) geïmplanteerd. Zelf ben ik er vrij nuchter over.

Nu moet ik om de 3 maanden naar het ziekenhuis, maar ik wil graag kijken of ik bij orthomoleculaire geneeskunde baat heb. Daarom wil ik daar graag mee beginnen. Mijn cardioloog heeft geen bezwaar.

Mvg,
Carolien
Laatst gewijzigd door caroooo94 op zo dec 26, 2010 6:38 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

Corrij (therapeut)
Verslaafd aan het forum
Berichten: 3948
Lid geworden op: do mei 19, 2005 10:46 pm
Contacteer:

Bericht door Corrij (therapeut) » di mar 02, 2010 11:02 am

Hallo Carolien,

Op de eerste plaats hartelijk welkom op dit forum.
Ik heb inmiddels twee keer met jouw moeder gesproken en laat je daarom gelijk toe tot het behandelforum.
Je kunt jouw eerste berichtje gewoon kopieren en daar plaatsen, kom ik je daar weer tegen,

groetjes,
Corrij
Those who do not have enough time for good health,
will not have good health for enough time.

Plaats reactie