Hartklachten of...?.

Je kan je via dit forum aan de anderen voorstellen en discusieren over hart en vaatziekten.
Geert_
Nieuw in dit forum
Berichten: 9
Lid geworden op: zo feb 21, 2010 8:33 pm

Bericht door Geert_ » ma mar 08, 2010 6:11 pm

Lacsap schreef:Hey Geert,
heb in je topic gekeken en las je klachten.
Mij werdt verteld dat men pas na 15 jaar clean van roken te zijn het pas echt uit je lichaam is.
Je kan je idd belabberd voelen hoor door het roken het is namelijk flinke rotzooi die aankoekt in je lichaam.
Wat je wel kan gaan doen is meer ontspanning gaan zoeken in bijv. sport en spel en in groepsverband,kan zijn dat je dat niet gewend bent en je daar in ongemakkelijk zal voelen maar dat is het altijd in het begin maar het zal je horizon zeker verbreden
En het nieuws en de media moet je niet op focussen want dat is puur gebasseerd op sensatie,percentages en entertainment.
Als je innerlijke rust wilt moet je in jezelf gaan zoeken en soms betekend dat helemaal opnieuw beginnen opnieuw uit gaan vogelen wat je ECHT leuk vind.
Groetjes
Hey Pascal,

Ik denk voornamelijk ook dat het komt door het stoppen met roken, mijn lichaam doet raar en ik denk dat het tegen die vuiligheid aan het werken is, mij heeft men ooit verteld dat het 7 jaar duurt eer het uit je lichaam is, ahja het blijft een vuiligheid waar ik beter niet aan begonnen was, er afblijven lukt tot nu toe zeer goed.

Ik ben deze week al 2x met de fiets gaan rijden en 1x een flinke wandeling gemaakt en ik moet zeggen dat het iets beter gaat, dit ga ik wel moeten aanhouden, mijn conditie is er ook op verbetert, mijn hart jaagt zo niet meer, heb een tijdje aan de béta blokkers gezeten, maar het gaat al veel beter nu.

Ik hoop voor u dat alles goed komt, zoals bij mij blijven die symptomen zich voordoen en meestal op het slechte moment en dan denkt men daar natuurlijk telkens weer aan waardoor, ik althans, me nergens nog op men gemak voel, uit angst het opnieuw te krijgen.

Groetjes Geert.

Corrij (therapeut)
Verslaafd aan het forum
Berichten: 3948
Lid geworden op: do mei 19, 2005 10:46 pm
Contacteer:

Bericht door Corrij (therapeut) » wo mar 10, 2010 1:26 pm

Hoi Pascal,

Ik heb geen mail adres van jou, dus het is slimmer als jij mij een mail stuur :wink:

groetjes,
Corrij
Those who do not have enough time for good health,
will not have good health for enough time.

Plaats reactie