geen reactie, wat leuk.

Je kan je via dit forum aan de anderen voorstellen en discusieren over hart en vaatziekten.
Plaats reactie
kees52
Nieuw in dit forum
Berichten: 4
Lid geworden op: wo jun 10, 2009 3:13 pm

geen reactie, wat leuk.

Bericht door kees52 » za jun 13, 2009 10:35 pm

vandaag wel, effe kijken, ja ik voel??


me herboren, na een flinke beurd in de sportschool waar ik bijna omviel was het bekend, heb gisteren onderzoeken ook gehad, er is is niks mis, ik heb hyper en angststoornis.

het valt me ook erg tegen dat ik niets meer heb gehoord hier, ook vind ik het hier te commercieel, op sommige plekken kan je alleen komen als je verplicht afneemd van de rooy.

dat maak ik zelf wel uit eigenlijk.

o ja had je ook wat gestuurd van me over de groente tuin, niet eens een stukje terug, terwijl ik vele mensen al heb zien reageren hoe leuk ze het vinden.

natuurgeneeskunde is voor mij gewoon er zijn voor de mens, dat mis ik hier terecht.

Verkeerd bezig willie wortel en corrie, voor mij althans.

tja ik heb een weerwoord waar artsen niet van houden, dat had ik niet hier verwacht,.

Forever
Verslaafd aan het forum
Berichten: 256
Lid geworden op: zo jan 21, 2007 4:47 pm
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Forever » zo jun 14, 2009 8:13 pm

Beste Kees......

Leg is uit....op welke plekken moet je hier komen dan? en verplicht afnemen van de Rooy?????...je moet goed lezen wat er staat Kees, je bent helemaal niks verplicht maar als je supplementen van de Rooy neemt dan heb je een aardige korting omdat je behandeld wordt op dit forum......de Rooy sponserd namelijk deze site, want voor niks gaat de zon op Kees.....

Voor jou is het natuurlijk super dat je een gezond hart hebt, maar nu ga je je ineens afreageren op mensen die hun uiterste best doen om iemand zijn gezondheid te verbeteren?.......je maakt een keus Kees en als die keus je niet bevalt ga je gewoon weer.....je wordt hier dus gratis en voor niks geholpen en geadviseerd en veel mensen hebben er baat bij en dat zou jij wel eens mogen respecteren....veel succes Kees met je gezondheid..

Sorry Willy en Corrij, maar dit moest ik ff kwijt....
Groetjes Forever...

Met een gebroken hart kun je behoorlijk in je maag zitten.....

Corrij (therapeut)
Verslaafd aan het forum
Berichten: 3948
Lid geworden op: do mei 19, 2005 10:46 pm
Contacteer:

Bericht door Corrij (therapeut) » ma jun 15, 2009 12:26 am

Forever,

Bedankt voor je vriendelijke woorden.
Ik denk dat iedereen hier weet dat ik normaal gesproken snel reageer op berichten van forum gebruikers, dit weekend is mijn man met spoed opgenomen en het ziet er slecht uit, dus hij ging even voor.
Kees heeft geen hartfalen en dus niet mijn directe aandacht nodig, mijn excuses hiervoor,

groetjes,
Corrij
Those who do not have enough time for good health,
will not have good health for enough time.

Forever
Verslaafd aan het forum
Berichten: 256
Lid geworden op: zo jan 21, 2007 4:47 pm
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Forever » ma jun 15, 2009 11:33 am

Heel veel sterkte Corrij....dikke knuffelll
Groetjes Forever...

Met een gebroken hart kun je behoorlijk in je maag zitten.....

Plaats reactie