ONDERZOEK ALTERNATIEVE GENEESMIDDELEN TEGEN HYPERTENSIE!

Je kan je via dit forum aan de anderen voorstellen en discusieren over hart en vaatziekten.
fc in opleiding
Nieuw in dit forum
Berichten: 2
Lid geworden op: di jan 20, 2009 3:03 pm

ONDERZOEK ALTERNATIEVE GENEESMIDDELEN TEGEN HYPERTENSIE!

Bericht door fc in opleiding » vr jan 23, 2009 11:33 pm

beste allemaal,
Mijn naam is Fabienne Piet en ik ben Farmaceutisch Consulent in opleiding.
Een farmaceutisch consulent is een soort super Apothekersassistent, die meer kennis heeft op het gebied van geneesmiddelen en een bijzonder interesse op de kwaliteit van de diensten die verleend worden door apotheken.
Voor mijn studie, moet ik een onderzoek maken en een scriptie schrijven over alternatieve behandelingen tegen hypertensie. Met alternatieve behandelingen worden : voedingsupplementen , fytotherapie en homeopathie bedoeld.
Aangezien er weinig patienten die deze alternatieve geneesmiddelen gebruiken in mijn apotheek komen, maak ik, met akkoord van Willie, beroep op uw ervaringen. Ik heb een lijst van vragen die beantwoord moeten worden. heeft u zin/tijd om uw ervaring te delen stuur mij een e-mail naar fajpiet@gmail.com
De antwoorden worden alleen voor dit onderzoek gebruiken en de recht op privacy wordt strikt gehouden. de 2 gegevens die belangrijk zijn voor het onderzoek zijn de leeftijd van de patient en het geslacht.
Alvast bedankt voor uw medewerking.
Vriendelijke groeten
Fabienne Piet

Plaats reactie