Effe voorstellen hier.....

Je kan je via dit forum aan de anderen voorstellen en discusieren over hart en vaatziekten.
Plaats reactie
Anita Reinaerts
Verslaafd aan het forum
Berichten: 238
Lid geworden op: di jul 22, 2003 8:57 am
Locatie: Landgraaf
Contacteer:

Effe voorstellen hier.....

Bericht door Anita Reinaerts » wo aug 22, 2007 5:11 pm

Hallo allemaal; :D
Ik val met de deur in huis hier en stel me eerst netjes voor alvorens verder te gaan met mijn verhaal. :wink:
Ben al 42 jaar een diabeet met ontzetend veel complicaties.Suiker opzich steld niks voor zeggen ze maar wel de rest erbij,en dat laatste heb ik veel moeite mee om het te accepteren. :evil:

Ik ben een j.vr van 45 jaar jong en heb dus diabetes,coeliakie (glutencvrij dieët) sinds april 2003,vertraagde maagontlediging,te trage schildklierfunctie,triger fingers,ernstige neuropathie sinds 1985, visueel-gehandicapt geweest en mijn zicht is nog niks goed,nefropathie,gebruik sinds mei 2005 de Epo-injectie,chronisch-bloedarmoede sinds 1995,en hoge bloeddruk sinds februarie 2006.

Hiervoor slik/gebruik ik de nodige medicijnen en moet ik rekening houden met 2 dieëten die heel moeilijk samen te combineren zijn.Als er straks misschien sprake zou zijn over een eiwitryk-dieët dan zou ik me echt geen raad weten.Coeliakie is en blijft een dilemma vor mij en zeker als je ook nog eens een hypo erbij krijgt.
Morgen valt de beslissing of ik in aanmerking moet/zou komen voor nierdialyse en/of nierdoner.Ik heb gewoon angst hiervoor en schuif het ver van me af.Daar ik al 13 jaar bijna sukkel met beide onderbeen en steeds net op het randje onderbeen-amputatie weet te verkomen/verhinderen.(zie verslag hierover op ander forum).
Mijn dagen zijn gevult met verzorging/eten en meten en ben erg moe hierdoor.Ik heb weinig fut en weinig zin om maar ook iets uit mijn handen/vingers te laten komen.Weet niet of dat alles met mijn slechte nierfunctie/coeliakie of bloedarmoede heeft te maken,w.a.c.h.t maar af tot morgen! :oops: Ben sinds 1995 rolstoel gebonden,mede door 3 medische missers,en weinig of nauwelijks in beweging.Mijn beenspieren vertonen ernstige spierverslapping en daarom doe ik niks meer. :(
Hoop dat dit voldoen informatie geeft aan jullie en mochten er nog vragen zijn dan verneem ik deze graag van jullie.

Groetjes en liefs Anita. :wink:
A.H.Reinaerts

Willy
Verslaafd aan het forum
Berichten: 14722
Lid geworden op: di okt 09, 2001 3:00 am
Locatie: Exloo
Contacteer:

Bericht door Willy » wo aug 22, 2007 5:34 pm

Corrij en ik hebben een literatuur onderzoekje gedaan

We laten je toe op het behandelingsforum

Plaats een HALLO ik ben..... bericht bij het hoge bloeddruk forum
Met vriendelijke groeten,

Willy Witsel

Ben je blij met ons gratis advies doe dan
een tweet of een like bovenin deze forumpagina

Anita Reinaerts
Verslaafd aan het forum
Berichten: 238
Lid geworden op: di jul 22, 2003 8:57 am
Locatie: Landgraaf
Contacteer:

Bericht door Anita Reinaerts » wo aug 22, 2007 6:04 pm

Hallo Willy & Corry;

Is inmiddels gebeurd met de nodige informatie erbij.Hoop dat het zó voldoende is en anders hoor ik het wel terzijnder tyd.

Liefs en groetjes Anita. :wink:
A.H.Reinaerts

Anita Reinaerts
Verslaafd aan het forum
Berichten: 238
Lid geworden op: di jul 22, 2003 8:57 am
Locatie: Landgraaf
Contacteer:

Bericht door Anita Reinaerts » vr aug 24, 2007 1:40 am

Hoi Willy;
Heb je mijn mail/berichtje hier gelezen over de supplementen en de vraag over de Rooy? :oops:
Had je een sms-je gestuurd maar weet niet of dat aan gekomen is.
Ben benieuwd naar dat ene pilletje dat je me wilde geven. :oops:
Groetjes Anita. :wink:
A.H.Reinaerts

Plaats reactie