Hartfalen

Je kan je via dit forum aan de anderen voorstellen en discusieren over hart en vaatziekten.
van ginderen
Nieuw in dit forum
Berichten: 8
Lid geworden op: ma aug 13, 2007 10:59 pm

antwoord corry

Bericht door van ginderen » za nov 03, 2007 9:37 pm

Hoi Corrij,

Excuus dat ik niets van me heb laten horen. Schoonmoeder is naar cardioloog geweest en zij was verbazingwekkend goed vooruit gegaan. Bij de 2den op. bleek dat zij nu een capaciteit had van 40 tot 45 % tegen de cap van 20-25 % wat zij eerst had.

Zij heeft zelf ook nog wat gedaan in het alternatieve circuit en is hier zeer blij mee. Zij heeft gesproken over het 10 stappenplan op het forum met de cardioloog. De cardioloog stelde voor om dit eerst zo nu zijn werk te laten gaan. Wellicht verbetert het op deze manier. Anders wil zij het 10 stappen plan nogmaals voorstellen.

Tja, het is haar lichaam en leven en wij proberen wat aan te reiken maar daar blijft het dan bij. Mogelijk in de toekomst dat ze er toch nog gebruik van maakt. Toch wel een goed bericht he. Ik hoop dat je er begrip voor hebt en bedankt voor je tijd en moeite.

groeten Marjo

Corrij (therapeut)
Verslaafd aan het forum
Berichten: 3948
Lid geworden op: do mei 19, 2005 10:46 pm
Contacteer:

Bericht door Corrij (therapeut) » za nov 03, 2007 10:06 pm

Hoi Marjo,

Dat is zeker een goed bericht, en ja hoor daar heb ik alle begrip voor :wink:

Mocht jij, of je schoonmoeder, ons in de toekomst nodig hebben dan laat je het maar horen, als we kunnen helpen we graag :D

Veel succes en hartelijke groet,
Corrij
Those who do not have enough time for good health,
will not have good health for enough time.

Plaats reactie