hallo ben hier nieuw dus ik zal me even voorstellen.....

Je kan je via dit forum aan de anderen voorstellen en discusieren over hart en vaatziekten.
Corrij (therapeut)
Verslaafd aan het forum
Berichten: 3948
Lid geworden op: do mei 19, 2005 10:46 pm
Contacteer:

Bericht door Corrij (therapeut) » vr aug 31, 2007 10:12 pm

verden schreef:hay hay,

hier ben ik weer met de uitslag wat ik gister heb gehoord van de cardioloog.
die 16% klopt niet dat was wat anders maar weet niet meer precies wat het was,maar dat was nu al wel naar 30% gegaan.
mijn knijpkracht is nu 45 en ik mag dus voorlopig niet zwanger raken omdat mijn hart dan geen reservers heeft,maar dat had ik zelf ook wel kunnen bedenken.hij heeft ons wel doorverwezen naar het amc in groningen omdat ze daar betere meetapparatuur hebben en misschien ook wel meer weten van dit soort dingen.verder was alles goed.ik kon met dit hart wel 100 jaar worden zei hij.maar goed ik wil mijn hart nog beter hebben natuurlijk en vertelde hem over de tabletten die ik nam.die mog ik wel hebben maar hij zei dat het weinig nut had omdat het zwangerschapscardiomyopathy was en dat kan je niet gaan herstellen.toch heb ik wel vertrouwen dat het daar wel beter mee word.
ik moet volgende week even een afspraak laten maken voor het ziekenhuis in groningen.
ik krijg ook alle papieren thuis en dan ook meteen de uitslagen van het bloed.hij vertelde ook dat de knijpkracht tussen de 60 en 70 normaal was.




veel liefs vera
Those who do not have enough time for good health,
will not have good health for enough time.

verden
Ervaren met het forum
Berichten: 50
Lid geworden op: vr mei 04, 2007 1:58 pm

Bericht door verden » vr aug 31, 2007 11:36 pm

hay hay,

nee ik heb totaal geen medicijnen.ik heb wel toen in zwanger was na ruben acetylsalicylzuur(cardio) gekregen.maar goed dat hoefde ik pas vanaf 10 weken zwangerschap te nemen.helaas was het dus een miskraam.
verder heb ik geen medicijnen.oja...wat ik wel een jaar heb moeten slikken was coversyl en nog iets maar weet niet meer hoe dat heet.

ik weet dus ook niet wat voor cardiomyopathie ik heb.dat wil ik ook even vragen als ik weer heen moet.heb jij ook nog dingen dan die ik zou moeten vragen waar jij ook wijzer van word om mij beter te helpen?
oja ze hebben wel mijn hele leven gezegt dat ik astma heb,maar in het ziekenhuis ben ik toen door de scan geweest en daar konden ze niks vinden.


liefs vera

Plaats reactie