hallo ben hier nieuw dus ik zal me even voorstellen.....

Je kan je via dit forum aan de anderen voorstellen en discusieren over hart en vaatziekten.
verden
Ervaren met het forum
Berichten: 50
Lid geworden op: vr mei 04, 2007 1:58 pm

Bericht door verden » di mei 29, 2007 9:44 pm

hallo,

hier ben ik weer...
ik heb vanmiddag de uitslagen van het bloed gekregen en alles was goed.
er was niks raars te vinden,dus dat is allemaal wel erg positief.toch?
ik ben van het weekend ook erg druk wezen spelen met mijn zoontje.we zijn naar ballorig geweest en daar zijn we wel een half uur wezen springen op de trampoline,het zweet dreef van mijn hoofd,maar ik had verder ook nergens last van,en dat ook nog dat ik verkouden ben.
als ik toch wel iets erg aan mijn hart had gehad en nog eens verkouden was dan kon ik toch ook niet zulke dingen doen??

als ze in zwolle zeggen dat mijn hart niet goed is gaan we toch voor nog een onderzoek naar groningen.

ik krijg morgen de groom en msm binnen trouwens.
dan hoop ik dus ook dat als ik naar groningen ga dat er dan ook al verbetering in zit vergeleken met de echo in zwolle.haha,ik zal ze een poepie laten ruiken.

ik heb nu de instelling"ik zal ze laten zien dat ik weer helemaal gezond word en dat ik ook nog een kind op de wereld ga zetten" ik zal ze krijgen in het ziekenhuis.laat niet zomaar met mij sollen.haha,en dat dan ook dankzij jou hulp!!

liefs vera

Corrij (therapeut)
Verslaafd aan het forum
Berichten: 3948
Lid geworden op: do mei 19, 2005 10:46 pm
Contacteer:

Bericht door Corrij (therapeut) » di mei 29, 2007 9:56 pm

Hoi Vera,

Ben je ook in het bezit van de bloeduitslagen of kun je ze opvragen zodat wij er ook eens naar kunnen kijken?

Je instelling is prima,maar we moeten helemaal zeker zijn dat er niets mis is met je hart en als er wel wat is wat dat dan precies is,

groetjes,
Corrij
Those who do not have enough time for good health,
will not have good health for enough time.

verden
Ervaren met het forum
Berichten: 50
Lid geworden op: vr mei 04, 2007 1:58 pm

Bericht door verden » di mei 29, 2007 10:50 pm

hay,

ik kan morgen wel vragen aan de huisarts of ik de uitslagen zelf ook mag hebben,dan stuur ik het ook even door naar jou.

tuurlijk wil ik ook weten wat er met mijn hart is en daarom vraag ik de 7de ook de papieren op.volgens mij weten ze het zelf niet eens.

liefs vera

verden
Ervaren met het forum
Berichten: 50
Lid geworden op: vr mei 04, 2007 1:58 pm

Bericht door verden » vr jun 08, 2007 12:08 pm

hay hay,

hier ben ik weer met de uitslag wat ik gister heb gehoord van de cardioloog.
die 16% klopt niet dat was wat anders maar weet niet meer precies wat het was,maar dat was nu al wel naar 30% gegaan.
mijn knijpkracht is nu 45 en ik mag dus voorlopig niet zwanger raken omdat mijn hart dan geen reservers heeft,maar dat had ik zelf ook wel kunnen bedenken.hij heeft ons wel doorverwezen naar het amc in groningen omdat ze daar betere meetapparatuur hebben en misschien ook wel meer weten van dit soort dingen.verder was alles goed.ik kon met dit hart wel 100 jaar worden zei hij.maar goed ik wil mijn hart nog beter hebben natuurlijk en vertelde hem over de tabletten die ik nam.die mog ik wel hebben maar hij zei dat het weinig nut had omdat het zwangerschapscardiomyopathy was en dat kan je niet gaan herstellen.toch heb ik wel vertrouwen dat het daar wel beter mee word.
ik moet volgende week even een afspraak laten maken voor het ziekenhuis in groningen.
ik krijg ook alle papieren thuis en dan ook meteen de uitslagen van het bloed.hij vertelde ook dat de knijpkracht tussen de 60 en 70 normaal was.

ik zit nu een poosje aan de msm en groom en ga volgende week de msm wat opbouwen,heb wel veel hoofdpijn en last van mijn darmen gehad,maar gaat nu weer goed.

ben eigenlijk best wel blij met de uitslag maar ja...wil het nog beter hebben.


veel liefs vera

Corrij (therapeut)
Verslaafd aan het forum
Berichten: 3948
Lid geworden op: do mei 19, 2005 10:46 pm
Contacteer:

Bericht door Corrij (therapeut) » vr jun 08, 2007 1:49 pm

Hoi Vera,

Hij heeft ongelijk hoor, de mensen op het hartfalenforum bewijzen dat als ik het goed heb zijn er nu 14 mensen die helemaal geen klachten meer hebben.
De oorzaak van cardiomyopathie kan heel divers zijn en is voor de behandeling op zich niet echt van belang.
Dus ook jouw hart kan weer normaal worden :D

Je hebt dus duidelijk ontgiftingsverschijnselen gehad, als je het goed vind lijkt het me tijd worden dat we naar het behandelforum gaan.

Je moet je daarvoor wel even aanmelden bij gebruikersgroepen dan kan ik je toelaten.
Mocht het niet helemaal duidelijk zijn mag je me ook bellen dan loods ik je er wel naar toe :D

groetjes,
Corrij

0164 687504
Those who do not have enough time for good health,
will not have good health for enough time.

Corrij (therapeut)
Verslaafd aan het forum
Berichten: 3948
Lid geworden op: do mei 19, 2005 10:46 pm
Contacteer:

Bericht door Corrij (therapeut) » do jun 28, 2007 10:56 am

Hoi Vera,

Wat ben je stil,alles goed?

groetjes,
Corrij
Those who do not have enough time for good health,
will not have good health for enough time.

verden
Ervaren met het forum
Berichten: 50
Lid geworden op: vr mei 04, 2007 1:58 pm

Bericht door verden » wo aug 15, 2007 3:34 pm

hallo corrij,

hier dan eindelijk weer een berichtje van mij.sorry dat ik een hele poos niks van mij heb laten horen.het gaat hier verder allemaal goed.
ik moet 30 aug.naar het ziekenhuis in groningen.ik zou je altijd nog de uitslagen van het bloedonderzoek doorgeven maar dat is er nooit van gekomen.ik heb hier dus nu de uislagen voor mij liggen en zal het even doorgeven.29-05-2007.
ref.waaden eenheid resultaat
haemoglobine: 7.5-10.0 mmol/l 8.7
haematocriet: 0.35-0.45 l/l 0.42
mcv: 80-100 fl 93
vitamine b12: 150-650 pmol/l 284
homocyst(nu): 0-13.4 umol/l 10.2#
kreatine: 50-90 ümol/l 74
mdrd klaring: >60 ml/m/1.73 >60
glucose: 3.5-7.8 mmol/l 4.8
gly hb: 4.0-6.0 % 4.6
cholesterol: 2.6-5.0 mmol/l 3.4
hdl-cholest: 0.9-1.7 mmol/l 1.26
ldl-cholest: 0.0-3.2 mmol/l 1.9
triglycer: 0.5-2.0 mmol/l 0.6
chol/hdl rat: 2.5-5.0 2.7
tsh: 0.27-4.0 mu/l 1.28

ik hoop dat je het zo een beetje snapt.
ook weet ik dat we naar het behandelingsforum zouden gaan maar ik kon het niet zo snel vinden.mijn zoontje moet namelijk ook zo wakker worden en ik wilde dit even snel naar je toe sturen.
als je dit zo allemaal leest en ook mijn verhaal hoelang denk je dan dat ik aan de medicijnen moet blijven voor ik mijn hart weer normaal heb?en ook weer zwanger kan raken?
ik krijg mijn krachten trouwens ook weer terug.we waren een poosje geleden bij center parcs en zijn we tegen een boxbal aan het slaan gegaan.2 jaar geleden had ik die krachen helamaal niet meer maar nu ben ik weer redelijk terug gekomen.mijn man sloeg iets boven de 900 en ik zat op 872.(best goed toch?ik ben ook weer begonnen met mezelf op te drukken.ik zit nu op 20 keer opdrukken.ben na die tijd wel een beetje moe maar dan doe ik ff 2 min.rustig aan en dan ben ik er weer.heb in de vakantie die tabletten trouwens niet ingenomen.maar ben gister weer begonnen.

dit is weer een heel verhaal maar nu ben je weer helemaal bij.

groetjes vera.

p.s:nogmaals sorry dat het zo lang heeft geruurd.

Corrij (therapeut)
Verslaafd aan het forum
Berichten: 3948
Lid geworden op: do mei 19, 2005 10:46 pm
Contacteer:

Bericht door Corrij (therapeut) » do aug 16, 2007 10:38 am

Hoi Vera,

Blij om te horen dat het iets beterder met je gaat :D
De bloeduitslagen zijn niet slecht behalve de homocysteine, lees het volgende artikel eens daarin wordt uitgelegd hoe hoog het zou moeten zijn en wat het betekend als de homocysteine verhoogd is.

http://utopia.knoware.nl/~wwitsel/main/ ... ose.3.html

Wat gaat er in Groningen gebeuren?
Is het voor controle?

groetjes,
Corrij
Those who do not have enough time for good health,
will not have good health for enough time.

verden
Ervaren met het forum
Berichten: 50
Lid geworden op: vr mei 04, 2007 1:58 pm

Bericht door verden » do aug 16, 2007 3:34 pm

hay hay,

jeetje dat is niet zo best.
ik zit wel aan de vit.b12 dat is dan toch goed?
in groningen heb ik een gesprek of zo,maar ik moet ze nog wel even bellen.

maar hoelang denk je dat het duurt voor ik weer helemaal beter ben?

groetjes vera

Corrij (therapeut)
Verslaafd aan het forum
Berichten: 3948
Lid geworden op: do mei 19, 2005 10:46 pm
Contacteer:

Bericht door Corrij (therapeut) » do aug 16, 2007 3:44 pm

Hoi Vera,

Als je nu dat gesprek in Groningen hebt met een arts vraag dan of hij/zij er bezwaar tegen heeft of je met behulp van voedingssupplementen je gezondheid wilt verbeteren.

Als je dat weet kunnen we over naar het behandelforum.
Op dit forum mag ik geen supplementen advies geven,

groetjes,
Corrij
Those who do not have enough time for good health,
will not have good health for enough time.

verden
Ervaren met het forum
Berichten: 50
Lid geworden op: vr mei 04, 2007 1:58 pm

Bericht door verden » do aug 30, 2007 3:44 pm

hay hay,

ik ben vanmorgen naar groningen geweest en moet weer een keer terug komen.dan gaan ze onderzoeken doen.ik krijg dan een looptest,echo,zuurstoftest,en een 24 uurs kastje.ze zei wel dat zoals ze het uit de papieren kan lezen dat ik dus niet meer zwanger mag worden,en dat de kans heel groot is dat het weer terug komt.dus ik kan er dan aan overleiden,of met blijvende hartproblemen blijven lopen.of ik herstel net zoals nu.ik mag gewoon die supplementen nemen,maar ze zei dat het verder niet zou helpen.ookal is mijn hart wel weer sterk genoeg bleef het toch een groot risico.vond ik dus echt niet leuk om te horen.ik wil nog zo graag een 2de kindje maar wil nog niet dood.ik kan momenteel wel even janken.
maar goed na de testen krijg ik na een paar maanden de uitslag en gaan ze dan verder kijken wat nu echt verstandig is.zij zei dat hoe mijn hart nu is het dan ook niet echt beter gaat worden,of sterk genoeg word voor een zwangerschap.verder krijg ik dan ook te horen hoe het verder kan gaan in mijn gewone leven qua risico's enzo.

liefs vera

Corrij (therapeut)
Verslaafd aan het forum
Berichten: 3948
Lid geworden op: do mei 19, 2005 10:46 pm
Contacteer:

Bericht door Corrij (therapeut) » do aug 30, 2007 5:48 pm

Hoi Vera,

De moed niet laten zakken hoor :wink:
Wil je wel met de behandeling starten op het behandelforum?

Het lijkt mij hoe eerder je begint hoe eerder je resultaat zult hebben :D

groetjes,
Corrij
Those who do not have enough time for good health,
will not have good health for enough time.

verden
Ervaren met het forum
Berichten: 50
Lid geworden op: vr mei 04, 2007 1:58 pm

Bericht door verden » do aug 30, 2007 6:52 pm

hallo,

tuurlijk wil ik dat.maar ik weet niet hoe ik daar moet komen.
kan je mij op deze manier helpen of moet ik je even belen?
dan word dat wel morgenochtend want dan zit ruben op de peuterspeelzaal.

groetjes vera

Corrij (therapeut)
Verslaafd aan het forum
Berichten: 3948
Lid geworden op: do mei 19, 2005 10:46 pm
Contacteer:

Bericht door Corrij (therapeut) » vr aug 31, 2007 1:03 am

Hoi Vera,

Bel me maar even, dan doen we het samen, want je moet ook nog toegang vragen voor het behandelforum zag ik,

0164 687504

als het kan voor 10.30 uur :wink:

groetjes,
Corrij
Those who do not have enough time for good health,
will not have good health for enough time.

Willy
Verslaafd aan het forum
Berichten: 14721
Lid geworden op: di okt 09, 2001 3:00 am
Locatie: Exloo
Contacteer:

Bericht door Willy » vr aug 31, 2007 10:07 pm

Het is me nog niet helemaal duidelijk of je echt met cardiomyopathie bent gediagnosticeerd en wat je EJF % is

Of je hart vergroot is enzo

Als je echt CMP hebt dan geeft de cardioloog allerlij medicijnen

Bij jou niet?

:o
Met vriendelijke groeten,

Willy Witsel

Ben je blij met ons gratis advies doe dan
een tweet of een like bovenin deze forumpagina

Plaats reactie